Birbirine "selamün aleyküm" diye selamlayıp, boynuz tokuşturan bazı erkekler, bir kadın gördüklerinde neden "merhaba, iyi günler, günaydın, tünaydın.. vs" şekillerde selam verip, öpüşmeyi de yanak yanağa yaparlar?

Birbirine "selamün aleyküm" diye selamlayıp, boynuz tokuşturan bazı erkekler, bir kadın gördüklerinde neden "merhaba, iyi günler, günaydın, tünaydın.. vs" şekillerde selam verip, öpüşmeyi de yanak yanağa yaparlar?

Kadınlarla karşılaştıklarında daha sıcak ve yakın davranış sergilemek isteyebilirler. Çok yakın olmayan biriyle boynuz tokuz olmayı pek uygun bulmazlar belki de.
Karşı taraftan etkilendiği için öyle yapıyor oda boş değilse yansın geceler 🤣🤣
Kadınları etkilemek için kendi çizgisini bir kenara bıraktıkları için...
Ne güzel eğleniyorsun😅
Cevap
6Cevap
etkilemek için
Halbuki o ilk selamın ağırlığı başka güzeldir yapmacıklık hiç bir alanda, ortamda çekmiyor bilmeliler
Tamamen 'ortama göre şerbet verme' durumu; kadınlara karşı daha nazik ve modern bir imaj çizme isteğinden kaynaklanıyor.
🎯👏
Dinen karşı cinsler birbirlerine selam veremezler. Bu sebeple zaten görüşme dini değil seküler. 🙂
Bizim aleykümselam demeyeceğimizi düşünüyor olabilirler
Çünkü siyasal islam bunu gerektirir. Ezberci zihniyet
Dinimizde kadına selamıneleyküm demek yoktur bu yüzden dolayı merhaba diye giriş yapıyor..
Ben
Kadına erkege selamün
Aleyküm
Diyorum
Bende herkese selamun aleyküm
👍🤝
agiz aliskanligi bebce
Napsınlar boynuz mu tokuştursunlar😅
🙄
Olur mu efenim kızlara karşı nazik olmalılar
Yoksa kaçar :))
Tabiki avı ürkütmemeli :))
Erkekler aralarında agacım takılıyor ya bir bayana öyle davransa kaba algılanabilir bence bu yüzden
Bu kural gibi bir şey, nedeni yok.
tatlıya göre şerbet veriyoruz çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?