Bayramın en ağır misafiri; gelmeyecek olanların kalbimize bıraktığı o koca boşluktur...
Hâlâ elini öpüp bayramlaştığınız bir anne/babanız olduğu için bazılarınız ne kadar şanslı bilemezsiniz..
Herkese şimdiden iyi bayramlar dilerim🌸

Bayramın en ağır misafiri; gelmeyecek olanların kalbimize bıraktığı o koca boşluktur...
Hâlâ elini öpüp bayramlaştığınız bir anne/babanız olduğu için bazılarınız ne kadar şanslı bilemezsiniz..
Herkese şimdiden iyi bayramlar dilerim🌸

Hayır beklemiyorum. Bayramlar artık hiçbir anlam taşımıyor. Hatta insanların bayramdan, bayrama takındığı ikiyüzlü basit tavırlarından dolayı yük gibi hissettiriyor.
Ben de ebeveynlerimi kaybedeli uzun yıllar oldu. Ama şunu da unutmamak lazım ki, her şerde bir hayır vardır. Hayata olumlu ve umutla bakmaya devam.
Ne bileyim bayramın o eski heyecanı hiç yok sanki
Maalesef.
Hiç işim olmaz :))
İyi bayramlar efendim.
Misafir beklemiyorum. Ailem bile evde olmayacak ev arkadaşlarımla belki birlikte olacağız inşaallah işler acil durum çıkmazsa tabi oda.
İyi bayramlar
Teşekkürler efendim.
Herkese mutlu bayramlar, çok doğru demişsiniz. Hâlâ yanımızda olanları sevmemiz ve olmayanlar için özlemimizi paylaşmak en doğrusu. Siz de iyi bayramlar, geçinip gelin.
Teşekkürler :)
Annem babam yok burukluk içindeyim ama belki gelenim olur diye böyle bişi yaptım
Elinize sağlık çok güzel görünüyor :)
Teşekkür ederim ❤️
☺️🌸
Cümlen kalbime oturdu… 🥺🌙 Benim de artık anne babamın elini öpeceğim bayramlar yok ne yazık ki. O yüzden bayramlarda kalbime misafir bekliyorum daha çok 💔 Eşimin ailesi ve çocuklar geliyor ama içimde hep bir eksik sandalye hissi var. Yine de gelen her sese şükrediyorum 🌸🤍🐣
Cevap
19Cevap
bekliyorum evet
Sabah kardeşlerim aileleriyle beraber bende kahvaltı yapacağız. Her yıl olduğu gibi elimizde kalan sadece bu artık.
Gidenlere rahmet olsun, kalanlara da Rabbim uzun sağlıklı ömürler versin🙏
Amin
Hayırlı huzurlu, mutlu mesut azelcanlı bayramlar.🙂
Haklısın, çok şanslılar onlar. Pek gelenim olmuyor maalesef.
Sağolun efenim size de çikolata tadında bayram dilerim :)
Bizim var şükür. Allah gelenden de gelmeyenden de razı olsun.
Gelir gelir bekle :))
Seni düşündüğümde hep şekerin çıkar mazallah😐
O senin tatlılığın 😏
Amann dikkat et :))
Bayramlardan tiskiniyorum
O da sana bayılıyordu🙄
Ne biliyon belki bayılıyor🙄
Aman zaten bayılmasın ben heteroyum
😒
😒😒
Ohoo.. evet, her bayram gelen gidenimiz çok olur bizim.
Ne güzel :) bunlar çok kıymetli şeyler bence :)
Kıymetli ve yorucu:)
Olacak o kadarı da :))
Ailem gitti ben yalnızım bu bayramda çalan kapıya habersiz gelenlere bakmayacam🙄
Şeker topluyorlarsa ya🥹
Ne güzel size de fırsat doğar. Tadını çıkarın şehrinizin.
🙄
Dünden hazırmışsınız🙄
Olur 🙄
Bu dönemde evimde misafir ağırlamayı tercih etmiyorum, tamamen dinlenmeye odaklandım.
Normalde gelen giden çok olur ama bu bayram ablama gideceğim için kafam rahat çok şükür
İyi bayramlar🌺
😌🌸
Beni öyle yerimden vurdun ki anlatamam
Neden?
Acı bir tecrübe ile sabit
İyi bayramlar
İri memeli hatunları..
İyi bayramlar 🌸
Hayır, bayramda da çalışıyorum maalesef.
3 gün boyunca mı🥺
Bende çalışıyorum:)) neyseki 1-3 izinliyim ama :))
Aa bitiyor mu iş macerası:))
Tsk ya bu kadar aşkla bağlı olduğunu bilmiyordum:))
Kıyamam:))
Ben misafir olarak gidiyorum
Nereye yolculuk
Anneme geldim
Ellerinden öperim, hayırlı bayramları olsun.
O da gözlerinden öpüyor. İyi bayramlar 🍀🤗
☺️🌸
İyi bayramlar
😏😏
İyi bayramlar😌
Gurbette ne bayramı
yok mu orada hiç akraba vs?
Zor olmalı sizin için
Siz derken gurbettekiler anla işte :))
Yanlış anlaşılacak bişey yok bence :))
😌🌸
Misafir gidiyorum
Gittiğimde var gelenlerde oluyor
Evet bekliyoruz
Evet ailem arkadaşlarım hepsini bekliyorum
Hayır
Bekliyoruz
beklemiyorum
Hayır
Bekliyorum
Beklemiyorum tekim
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?