
Bu bayram akraba ziyareti yapacak mısınız?

En azından 1 yıl bunu erteleyip sadece telefon ile görüşebiliriz. Hem bizim hemde büyüklerimizin sağlığı için doğru bir karar olacaktır. Mesafe bayramlaşmaya engel değildir.
Cevap
15Cevap
Evet. Birkaç tane 60 yaşının üzerinde manevi teyzelerim var, ahde vefadan dolayı sosyal mesafeye dikkat ederek ziyaret edeceğim inşAllah
annem canım annem yok artık napıyım akrabayı
Onlar bize ziyarete geldi gitmeme gerek kalmadı.
Valla taşınma telaşından anca temizlik yapıcam offff
Daha belli değil onlar büyük ihtimalle bize gelir gidersek anneannem gile
Hiç kimseyi aramam. bayramı sevmem. uçak moduna alacam telefonu
Kendimi ve diğer insanları tehlikeye atmak istemiyorum o yüzden ziyaret falan olmayacak
Her ne kadar hayırsız ekmeksiz vefasiz ve nankör de olsalar akrabalarımı ziyaret ederim Allah rızası için yaparım
Evet akraba ziyaretleri bayramların olmazsa olmazıdır
Her bayram gidiliyordu fakat bu bayram gidilmeyecek sizde evde durun corona var be 😡
Butun akraba es dost bayram ziyaretine gidip bayramlasicam
Akraba ziyaretlerinden nefret ederim
Onlar geliyorlar, eksik olmasınlar. 😊
Sadece anneanneme ve babaanneme gideceğim
Değer verdiğim bir kaç kişi var.
Bizde "AKRABA" yok kardeş.
Evettt
Yarin tüm aile bir aradaaa olacazzzz😊
Hayır. Akraba ziyareti olmayacak.
dedemlere gidicez az sonra
kimsem yokki anca iş yerinde ki kişilerle
Hayır hayır hayır
hayır
Hayir yapmıcaz
Sanmıyorum bakarız
Evet
Çalışıyorum
-Hayır.
Hayır
Akraba kalmadı
Kprona vqr korono 😅
Hayır 😏
Meeccburr
Bu bayram hayır
Tabikide yapacağım
yapmicam
Hayr.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?