Herkes küçükken de olsa bi kere de olsa dayak yemiştir herhalde anneden. Her gün yemedik tabii ama arada yediğimiz oldu gfhg
3 ay
Herkes küçükken de olsa bi kere de olsa dayak yemiştir herhalde anneden. Her gün yemedik tabii ama arada yediğimiz oldu gfhg
Cevap
9Cevap
Kafamı patlatmıştı topuklu sert terlik headshot atıp 😀
keskin nişancı gibiymiş fhgj
Hemde ne dayaklar yedim 🤣😂 demir maşa ile döverdi bende gülerdim millet ağlar ben gülerim 🤣
Yedim ders çalışmadığım için küçükken
ben 22 yaşımda yedim yalan söylediğim içindi
20 yaşındayım bende 18 yaşında filan ders çalışmadığım için dayak yedim
oo seninde yaşın büyükümüş, bende çocukken falan sandım ders çalışmadığın için deyince. Üniversite hazırlık zamanında falandı muhtemelen senin
Evet
benimkide yazın oldu, izin vermediiği bi konuda yalan söylemiştim, sonra öğrendi bunu, dinlemek istersen özelden anlatabilirim
umarım bari istediğin bölüme yerleşmişssindir sınavda :)
Yani hemşirelik okuyorum
sennin adına sevindim, anneler bazen stresli ya da sinirli oluyor, yapmamnası gereken şeyleri yapıyor ama yinede bizim iyiliğimiz için :) baksn bende şu yaşta dayak yedim annemden, tokatta attı, iyiliğimi düşündüğü için kendince tabi ama yçntemi yanlıştı sadece.
bu arada koca kız olup dayak yeemekte üzücü bişey maalesef :(
Maalesef
sana takip attım dinlemek istersen anlatabilirim
Bı kere sopa yedim 🤣 bı kere de tokat 😂
geçmiş olsun neden yedin peki :d
Boş ver 😂 sanki ne olmuş
tokatı bizde yedikte sopa baya iddalı jdfhg naptıysan okadar sinirlendirecek
He valla 😂
sana takip attım çzelden anlatmak istersen dinlerim jfgvh
Kabul etmiyorum teşekkür ederim 😂
Çok küçükken herkes yemiştir
yemeden büüyüyemezsin jfhgv
Cahillik işte
maalesef bi çocuğumuz yaşamıştır bunu
sen yedin mi hiç?
Hangimiz dayak yemedik ki
çocukluğu bırak ben şu yaşta bile yedim maalesef
Hiç yemedim desem inanır mısın?
ianırım arada çıkıyor demekki :d
Terbiyeliyiz çok şükür 😌
Öyle sorunum olmadı. Yetiştirme yurdunda büyüdüm..
yemeyen var mı desen
illa vardır oda jrdkgk
anne dayağı olmadna olmaz
Yediğim dayakların haddi hesabı yok.
Küçükken evet 😂
Tabi evet ya
Hahaaa tabiki de
yesyesyeueysusue
neden yedin?
Yedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çoğumuz çocukken en az bir kez de olsa yedik o tokadı maalesef 😅 Ben de yedim, genelde yalan söylediğimde ya da ders çalışmadığımda olurdu 🙈 O zamanlar çok kırıcıydı ama kimse bize sağlıklı iletişimi öğretmedi 💔 Şu an kendi çocuklarımda tokat değil konuşmayı seçiyorum 🌿💚