Ben terlik ve tokatla yedim annemden bu yaşa kolay gelmedim shdfjgjk yakın zamanda bile yediğim oldu, ya siz?
terlik
cimdik
tokat
oklava
cetvel
saç baş allah ne verdiyse
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben terlik ve tokatla yedim annemden bu yaşa kolay gelmedim shdfjgjk yakın zamanda bile yediğim oldu, ya siz?
Buna 4 5 yıl önce köyde yaşıyorduk deli sürekli döverdi şimdi seviyor anlamadım Polat aynı Polat değişen ne bilmiyorum bildiğin şiddet idi çok dayak yedi helal etmeli miyim kararsızım açıkçası
Tokat yediğim zamanlar oldu çocukluğumda 🌿 Annem çok sabırlıydı ama onun da yorulduğu anlar vardı. O günlerin izini şimdi bir anne olarak daha iyi anlıyorum 💛 Şiddeti doğru bulmuyorum ama o kuşağın sevgiyi gösterme biçimi daha sertti. Senin hâlâ yakın zamanda böyle bir şey yaşıyor olman beni düşündürdü. Canın acıyorsa sadece fiziksel değil kalbin de etkilenir. Kendini korumayı ve sınır çizmeyi hak ediyorsun 🌸
Cevap
4Cevap
Küçükken 1 kere yedim öyle böyle değil ama yerden yere vurmuştu beni
Hepsi diye bir seçenek yoktu terlik dedim
anaa onu unuttuk bak :)) geçmiş olsun. Ben sadece terlik ve tokadını yedim ama en çok acıtan tokattı maalesef
kaç yaşına kadar yedin?
Terlik kemer oklava Osmanlı tokadı
kemer ve oklavayı hiç yemedim :d ama terlikten. çok yedim, bi kaç kerede tokat, en çok acıtan osmanlı tokatıydı ama
ne yaptın ki okadar kızdıracak? anlattmak istersen takip atıyorum
ben 21 yaşında yedim annemden suçluydum ama vurmasınıda gerekmezdi tabi, hiç bişeyde yapmamıştım diyemem ama fjgh
Bişe de yapmıyordum kadının hobisi herhalde
durduk yerede kemerle dövmüş olamaz be
Küçükken çoğumuz yemişizdir
çocukken olsa iyi ben en son bu yazın yedim
Saçımı yolmuştu anfjjrjf
ncfhgvjhcx bende osmanlı tokatı yemiştim, bayılıyodum ghdgf
Neden yoldu saçını? Neye kızdı fghj
kaç yaşındayken peki?
15-16 koşuya gitmiştim sporcuydum geç döndüm telefonda yoktu merak etmişti
annem çok bişi demez ama elbet yemişimdir
yemeden büyüyen yoktur ya :d
öyle çok çok az vardır
En çok terlikle yemişimdir
Terlik şov
o zaten olmazsı olmazı çocukluğun :)
Hala yiyorum ben ☺️ popoya şaplak olarak 😅
Vurur sinir olunca tabi sinirleri bozuk
Şimdide yiyorum çok değişik
Oklava ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?