Eşimle dışarı çıkınca hemen eve dönmek istemesi normal mi, ben mi abartıyorum?

Eşim her seferinde bana gel şuraya gidelim diyor ben de tamam diyorum. Çıkmak için onun işlerini bitirmesini bekliyor sonra da hazırlanıyorum. Çıktıktan kısa bir süre sonra haydi eve gidelim diyor. Bugün aynı şeyi yine yaptı. Ben ne güzel uzanmış dizimi izliyordum. Kayınvalidemgil'e gidelim dedi tamam dedim. Biraz işi vardı bir bitirmesini bekledim. O sırada duş falan aldım bakım yapıp hazırlandım. Biz gider gitmez onu işten biri aradı diğer odaya geçti hiç yanımıza bile gelmedi. Sonra da haydi kalkalım uykum geldi dedi. Kalkıp eve geldik. Her seferinde aynı şey oluyor. Böyle olacağını bilsem gelmezdim dedim. Ben abartıyor muyum?

Eşimle dışarı çıkınca hemen eve dönmek istemesi normal mi, ben mi abartıyorum?
Cevapla