Konuştuğum erkeğin çocuğunu kıskanıyorum, bu duygu sizce normal mi?

Konuştuğum erkek evlenip ayrılmış 5 yaşında kızı var. Onunla kalıyor ama kızı onun yanında değilken benimle daha ilgileniyor, yazıyor. Ben de ilk başlarda sorun etmiyordum ama şimdi kıskanmaya başladım. Normal mi sizce bu durum?

Konuştuğum erkeğin çocuğunu kıskanıyorum, bu duygu sizce normal mi?
Cevapla