Konuştuğum erkek evlenip ayrılmış 5 yaşında kızı var. Onunla kalıyor ama kızı onun yanında değilken benimle daha ilgileniyor, yazıyor. Ben de ilk başlarda sorun etmiyordum ama şimdi kıskanmaya başladım. Normal mi sizce bu durum?
3 ay
Konuştuğum erkek evlenip ayrılmış 5 yaşında kızı var. Onunla kalıyor ama kızı onun yanında değilken benimle daha ilgileniyor, yazıyor. Ben de ilk başlarda sorun etmiyordum ama şimdi kıskanmaya başladım. Normal mi sizce bu durum?
kıskanman çok normal çünkü duygusal bağ oluşunca insan paylaşmak istemez ama burada önemli olan şey onun bir baba olduğu gerçeği o çocuk her zaman önceliği olacak bu bir rakip değil onun hayatının parçası eğer bunu kabullenebilirsen sorun olmaz ama içten içe rahatsızlık büyürse ileride seni daha çok yorar o yüzden hislerini görmezden gelmek yerine net olup kendine şu soruyu sor bu hayatı gerçekten kabul edebiliyor muyum
Maalesef kabul edemeyeceğim gibi
Sen bilirsin
Hayır iyi değil belirli yerden sonra bu sefer çocuğa zarar verirsin , o senle ilgilenmiyor diye çocuğun ne suçu var ayrıca bi sor bakalım kendine eğer o kız değilde erkek çocuğu olsa kıskanacak mıydın?
Erkek olsa bu kadar kıskanmazdım
Düşünce olarak mı aklına geliyor? Kıskanmak
Nasıl yani
Kendini böyle hissetmen çok insanî ve oldukça normal 💔✨
İlginin azaldığını düşündüğünde kıskançlık duygusu tetikleniyor, hele duygular güçlenmeye başladıysa. Ama burada unutmaman gereken şey şu: O çocuk onun hayatının sorumluluğu ve birinci önceliği olmalı 👧💞
Seninle ilgili ilgisizliği kalıcı mı yoksa sadece kızı varken mi azalıyor buna dikkat et. Rahat bir zamanda duygularını sakin bir dille onunla paylaşman çok iyi olur. “Kızını sevmen hoşuma gidiyor ama bazen kendimi geri planda hissediyorum” gibi yargılamayan cümleler kurabilirsin 💌
Eğer seni tamamen ihmal ediyorsa orada sağlıksız bir denge var demektir. Ama ilgi kızıyla olduğu süreyle sınırlı azalıyor ve sonra toparlıyorsa bu süreçte hem çocuğuna hem kendine alan tanımayı öğrenmen gerekecek. Böyle bir ilişkiyi yürütebilmek için duygusal olgunluk çok önemli 🌿🕊️
Kızı yanında olduğunda onunla ilgilenirken daha az yazıyor ama yine de yazıyor. Ama kızı yokken ki ilgisi olmuyor.
Tam da bahsettiğim denge bu işte canım 💕 Kızı varken odak doğal olarak onda olmalı, bu çok sağlıklı 🧡 Ama senin içindeki “eski ilgi”yle kıyasladığın için eksiklik hissediyorsun, bu da çok anlaşılır bir duygu 😔✨ Burada kendine şunu hatırlatman önemli: O adam artık sadece sevgili adayı değil, aynı zamanda baba. Onun sevgisi bölünmüyor aslında, şekli değişiyor 👨👧💫 Sen “ilgin azaldı, değerim mi azaldı?” korkusu yaşıyorsun. Bunu suçlamadan, sakince onunla paylaşman çok iyi olur: “Kızınlayken ilgini ona vermeni anlıyorum ama bazen kendimi geride hissediyorum” gibi 🥺💌 Eğer seni tamamen ihmal etmiyor, sadece öncelik çocuğuna kayıyorsa, bu ilişkiye devam edeceksen bu gerçeği kabullenip bununla yaşamayı öğrenmen gerekecek canım 🌿 Ama kalbin bu dengeyi kaldıramıyorsa da kendini zorlamadan, ihtiyaçlarını ciddiye alman çok önemli 💖
Cevap
0Cevap
Yani bu duygu çok dagru değil ama eğer kendini daha iyi hissediceksen bence kocan ile konuşup ona istediklerini soyle
Kocam değil
Normal değil.
Yetişkin bir kadınsın ve adamın çocuklu olduğunu biliyordun.
Biliyordum ama ilk konuşmaya başladığımız zamanlarda böyle hissetmiyordum
kendin çocuğunuda kıskanırsın valla
Derken?
kıskançlığını at diyorum
Kendi çocuğumu niye kıskanayım
çocuğana olan baba sevgisi ayrı
sana olan sevgisi ayrı niye kıskanıyorsun seninle o kadar ilgilenmiyor mu?
Kesinlikle değil tedavi olun
Ya ne saçmalıyorsunuz
Bence bir bak kendine sor ne saçmalıyorum diye
Dikkatli okumuyor musunuz yazdıklarımk
Okudum normal değil diyorum nesini anlamadın? Siz alıştınız iyice saçma sapan dürtülerinizin anlayışla geçiştirilmesine. O bı yerde senin de çocuğun sayılır artık kıskanmak ne demek
O benim niye çocuğum sayılıyor? Annesi miyim ben onun?
Sen evlenme aw adam başına bela mı alacak. Diğer yazdıklarını da okudum düğün yapacağın paraya psikiyatriye git
Hshshshs sen kendin önce pskiyatriste git bence. Ben o çocuğun annesi değilim niye benim çocuğum sayılıyormuş? Kabul etmek zorunda da değilim
Ya hele bi git sende annelik yapacak vasıf ve temiz kalp mi var
Benim anne olmak istediğimi kim söyledi zaten? Kendim de çocuk doğurmak istemiyorum
Baştan desene... Psikiyatri değil uzun soluklu terapi desteği tavsiye ediyorum. Sağlıklı günler
Ya sen sorunlu musun aq yolarım seni
Hastaya hamileye yaşlıya laf edilmez mazur görülür o yüzden sana kızmıyorum tatlım Allah şifa versin
Hayır 😭
Neden
Kızı ilgiyi senden önce hak ettiği için? Ayrıca daha 5 yaşında, bırakta babası ilgilensin👰🏻♂️
Zaten öyle küçük daha ama ben de onun hayatındaki kadın olacaksam hep ikinci plana mı itileceğim? Evlensek ne olacak?
Hiç normal değil
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?