Ya siz erkeksiniz bu kadar pürüzsüzlük niye, bizim pürüzsüzlük hakkımızı elimizden almayın akjshaf


bir önceki sayfada bir soru gördüm orada tüm pembişler sakalsız erkek olmaz sakal makyajdır vs vs yorum yapmış burada da pürüzsüz cilde bayılıyorum
aga bu ne iş?
Sizde bir kaç yüz liralık makyaj malzemesi ile aynı şekle gelebiliyorsunuz. Tıbbi tedavi tercihen kullanmasanızda. Neden kıskanasınız ki?
%85 falan çünkü neden kıskanmayayım bu benim hakkım 😂
Onu bunu bilmem ama aşırı seksi oldukları kesin
Kıl yumağının biri de kudurmuş eksi atmış kıskanmayın tiksinçler
Isırırım o duakalarını ya çok tatlıııııı🙈
Cevap
47Cevap
Purussuz erkek ise onun genlerinde problem vardir sonucta erkek abi o kil herturlu cikar bak disi aslana yelesi yok erkek aslanda nasil yele var butun turlerin genelinde erkeksi ve kadonsi olan ayirt edici ozellikleri vardir
Pürüzsüzlük iyidir siz sadece kızlar mı bu kadar bakım yapıyor sanıyorsunuz bizlerde yapıyoruz arada :)
Genelde hep kadınlar bakımlı olur, erkekler olmaz gibi algı olduğundan kıskanır ve kıskandığımı da şak diye yüzüne söylerim. Bir yalayabilir miyim hacım derim adkfsg
Hic pürüzsüz bir cildim yok. ama kiskanilan yerim uzun ve düzgün bacaklarımmış. bazi kizlar bu yuzden yanimda fotoğraf çektirmekten kaçarlar
Erkek dediğinin yüzünde az da olsa kusur olmalı🙈 normal bir şey
Üf çok kızkanırım! Hatta aklınu başından almak için her yola başvururum ki o lanet yüzü doya doya öpeyim hevesimi alayım.
Parfum almaya gittigimde satici hatun minciklayip "ne kullaniyosun sen bakiyim" demisti ✌
Bayılıyorum böyle erkeklere pasif değilim ama pasif bile olurum bunlar için yerim ya 🙈
Erkekler bakım yapmaz diye bir algı oluşturmayın yalvarırım 😂
Benim gögsüm tüylü sırtım pürüzsüz ama gögüs aşırı tüylü 😀😀
Çok kıskanırım yaa. %100 kıskançlık sergiler bunu da belli ederim
Yok ben almiyim delikanlı olmanın yanı sıra gözükmekte isteriz
Bunlardan bir tanede bizim evde var. Amerikan çocukları gibi tüysüz tipler🧐
Valla ben halimden memnunum, beyaz tenli ve lekesiz bir cildim var
Valla berber her ay yuz maskesi yapar bana ama ne kullanır bilmem iyi geliyo :)
Ben tam bir bozayı sayilmam ama hatırı sayılır bir kalabalıklik var vücudumda 😂😂
Ben neden bu kadar pürüzsüz değilim diye karalar bağlıyorum. Kıskanmıyorum
Sanırım bende onlardanım.
Yani tenimde fazla pürüz bulamazsın
Bebek gibi cildi olan kız göremedik daha bırak erkeği 😀
İğrenler kız gibiler.. kıskanmıyorum acıyorum onlara
Bir zamanlar ben de öyleydim yılların çilesi yüzümde belirmeye başladı
(0) erkeğin yüzünde biraz onu erkek yapan izlerin olması öne ole kız gibi
Erkeklerin ciltleri daha bakımlı oluyor sivilce vs olmuyor genelde
Pürüzsüz derken benim gibi mi? Ben pürüzsüz muyum acaba
Purusuz bebek gibi yuz bence kızlara yakısır erkek sakalı olacak
Pürüzlü olsun erkekler
Sevgilimn oyle asiri kiskaniyorum bunuda soyluyorum sevgilime😀
Erkek dediğin sakallı olur. Bebeleri neden kıskanalım
Aynaya bakıp geliyorum ben
Ne kıskanıcam beee
Şimdi sivilceli erkekler düşünsün 😏
Aynı beni demişsin ahaha :)
Gay misin 😊
@Sinansavaci ne alaka şimdi :) cildi kılsız olan beyaz olan her erkek gay mi :)
Tamam sus lütfen insanın canı çekiyor haklısında aslında ama neyse ☺️
Sen escinselmisin :) bidr ben bisi demedimki
Evet bisex im yani hem kadınlar hem erkeklerden hoşlanıyorum 😁
Hmm anladim peki :) saygi duyarim
Baby face olmak her zaman iyidir bence 👍
Kıllarım ile mutluyum
Şahsen beğenmem, erkek sakallı falan olcak
Vücut neyse de yüzde sakal olacak aga.
beybifeys erkek mi? oh! noo.
Çok kıskanıyorm
Daha kiskanmadim simdiye kadar 🙈
Bebek gibi ciltli erkek mi olurmuş 😂😁🙄
Benimde pürüzsüz kıskanmam 🙄
Kıskanmiyorum çok hoşuma gidiyor 🙈😌☺😋😛
Devir erkeklerin güzellik devri
Pek beğenmiyorum öyle yüzlü erkekleri.
Ya kıl cıkmasını isteyip cıkmayanlar
Eşcinsel gaylerin çoğu böyle hepsi bebek gibi 😍
Sen de bakımlı olursan..
Hele ki Koreliler jdsdhdsj
Bu kadar da pürüzsüz olunmamalı yaa 😂
Sarı kumrallarda oluyor genelde
Kiskanmam😂😂👊🏼 ben de cildimi begenirim
O kürt olmanızdan kaynaklanıyor
O kadar detaylı incelemem birini.
Bebek yüzlü erkekleri hiç sevmem
Kıskanmıyorum, sadece hayran kalıyorum 🌸
Yüzde 0 çünkü kendi cildimde pürüzsüz 😛
Pürüzsüz erkek yoktur
Fotobim vardır
%100 şu kıllardan bir kurtulamadım kahroluyorum
Subyan bunlar erkek dedigin killi olur😂😂😂
Erkekete bunu sevmiyorum
Ben bu ikisinden güzel im sonuçta kızım
Özür dileyerek söylüyorum ama hele şu soldaki çoğu kızdan güzeldir çekiciliğe bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar