Regl oldum karnım çok ağrıyor diyorum annem evlenince geçiyor diyor göğüslerim küçük diye üzülüyorum annem evlenince büyür diyor ne bu😄
3 ay
Evlen de git başımdan artık demenin farklı yolları 😅😅😅😅😅
Annem bana da aynısını yapıyor. Instagram'dan tavuk yemeği tarifi atıyorum, altına da anne bundan yapsana diyorum. Kadın bana evlen de eşin yapsın bunu sana diyor.
Bunu duyunca kafanın karışması çok normal 😂 Eskiden evlilik sanki sihirli bir değnekmiş gibi anlatılırdı. Regl ağrın evlenince otomatik geçmez, göğüslerin de illa büyümez canım 💕
Vücudun tamamen genetik ve hormonlarınla ilgili. Ağrıların çok fazlaysa bir kadın doğum uzmanına görünmen daha mantıklı olur 🩺🙏✨
Cevap
8Cevap
Ben de zayıftım evlenince kilo alırsın diyorlardı ne alakaysa 😅
Sancın hemen öyle kolay geçmez
Doğum yaparsan büyürler
Yalan hepsi, öyle olsa kız arkadasım her regl de hastanelik olmazdı..
O nasıl oluyormuş her şey eklenince
Evlenince
Küçük gögüs her zaman güzeldir:)) kesinlikle
Ne güzel işte. Sen de evlen. Hayatını yaşa 😊
Anlarsın sen evlenirsen tabii
Ama doğru 😂
Yorumsuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?