25 yaşında umudunu yitirmiş biri olarak en çok ne için dua ediyorsunuz, yalnızlıkla nasıl baş ediyorsunuz?

İlk sağlık sonra da hayat bana çok yüklenmesin diye dua ediyorum sanırım. Çünkü Allah biliyor ya yaslanacak bir omzum yok...

Bunun haricinde hayatıma girecek kişi umarım en az benim olduğum kadar yalnızdır. Sürekli mesaj atan, ilgi görünce bağlanan ve sevdiğinde sürekli onun için çabalayan birisi olur diyorum... Yaş 25 oldu ve her şeyden o kadar umutsuzum ki.
25 yaşında umudunu yitirmiş biri olarak en çok ne için dua ediyorsunuz, yalnızlıkla nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla