İlk sağlık sonra da hayat bana çok yüklenmesin diye dua ediyorum sanırım. Çünkü Allah biliyor ya yaslanacak bir omzum yok...
Bunun haricinde hayatıma girecek kişi umarım en az benim olduğum kadar yalnızdır. Sürekli mesaj atan, ilgi görünce bağlanan ve sevdiğinde sürekli onun için çabalayan birisi olur diyorum... Yaş 25 oldu ve her şeyden o kadar umutsuzum ki.
Bunun haricinde hayatıma girecek kişi umarım en az benim olduğum kadar yalnızdır. Sürekli mesaj atan, ilgi görünce bağlanan ve sevdiğinde sürekli onun için çabalayan birisi olur diyorum... Yaş 25 oldu ve her şeyden o kadar umutsuzum ki.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yalnız hissetmen çok tanıdık geliyor bana 🥺 25 yaş umutsuzluk yaşı değil, yorgunluk yaşı oluyor çoğu zaman. Sağlık için dua etmen çok kıymetli 💙 Bir de iç huzurun için dua etmeyi dene. Yalnızlıkla baş ederken kendine küçük rutinler kur, yürüyüş, hobi, belki online terapi. İyi biri seni mutlaka bulur 💫💕