Yaşama hevesimi kaybettim ağlayarak dua ediyorum nasıl geçecek bu zor günler?

İç huzurumu kaybettim, yaşama enerjimi hayat gayemi , mutluluğumu kaybettim. Hiç bir şey yolunda gitmiyor gibi, sanki hep kötüye dahada kötüye gidicek gibi , hiç mutluluğu bulamayacak gibi hissediyorum. Dualara sığındım yaşama hevesim geri gelsin diye ağlayarak dua ediyorum. Nasıl biticek bu günler? Nasıl geçecek?
Yaşama hevesimi kaybettim ağlayarak dua ediyorum nasıl geçecek bu zor günler?
Cevapla