En yakın arkadaşım beni dışarı mı çağırdı ama ben gelemem dedim diye telefonda sövüp s1kmediği akrabam kalmayana kadar bağırıp suratıma kapatıp engelledi napim
3 ay
En yakın arkadaşım beni dışarı mı çağırdı ama ben gelemem dedim diye telefonda sövüp s1kmediği akrabam kalmayana kadar bağırıp suratıma kapatıp engelledi napim
Buraya bunu soru olarak yazman bile büyük bir hata bence her şeyi buraya soru olarak yazmamalıyız kendi aranızda olan biten her şeyi buraya soru olarak yazmak da ne anlıyorsunuz abi yemin ediyorum ya böyle arkadaşlar ne çıkar hiçbir şey çıkmaz Allah da onun belasını versin ya ne diyeyim şimdi
Bu davranışın adı açıkça saygısızlık ve duygusal şiddet 💔 Hiçbir arkadaşlıkta küfür, aileye hakaret ve engelleme kabul edilemez. Haklı olduğun yer burası.
Bir süre ondan uzak dur bence 🙅♀️ Siniri geçince özür dilerse bile sınırlarını net anlat. Tekrar ederse o arkadaşlığı gönül rahatlığıyla bitir. Kendine saygı duyan insan zaten sana böyle davranmaz 💛✨
Cevap
3Cevap
Sınırlarına saygı duymayan biriyle arkadaşlığını sürdürmek doğru değil bir an önce bu arkadaşlığı bitirmelisin hiç sevmiyorum şöyle tipleri istemediğin hiçbir şeyi yapmak zorunda değilsin
Sana çıkarları için biri yaklaşıyorsa hiç hayatında olmasın daha iyi
Kız mı bunu yapan?
Sakin olun cici kızlar size hiç yakıştıramadım bu saçmalığı
Kankan çağırmış gitseydin
Domalt mik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?