Babam gençliğimi elimden aldı, şimdi de küçük bi şehre taşınıyoruz, ne yapmalıyım sizce?

22 yaşındayım... evet. 17 yaşında, üniversiteye hazırlanırken zorla açıktan okuttu. Şimdi de bitiriyorum üniyi, büyük şehirden küçük, yeniden kurulan bi şehre taşınmak zorundayız. Orada insan, genç insan kesimi daha az, akrabalar filan gidiyor, onlara da nefret ediyorum zaten, napcam onları... sosyal hayatta, her şey de sıfır olacak.

(Azerbaycandanım bu arada)

Buraya kadar olan gençliğim mahvoldu, geri kalanı da olacak gibi, yüzümün en genç, en enerjili zamanlarım da böyle eriyip gidecek, tahammülüm gerçekten kalmadı artık...

Babam gençliğimi elimden aldı, şimdi de küçük bi şehre taşınıyoruz, ne yapmalıyım sizce?
Cevapla