Evlenen adam, artık dışarıda vakit geçirmeyi anlamsız bulduğunu eşiyle paylaştı. pic.twitter.com/fhM5C6sM0b
— Anbean (@anbeannews) March 16, 2026
3 ay
Evlenen adam, artık dışarıda vakit geçirmeyi anlamsız bulduğunu eşiyle paylaştı. pic.twitter.com/fhM5C6sM0b
— Anbean (@anbeannews) March 16, 2026
Bu genelleme için şu ihtimalleri düşünebiliriz:
- Evlenmeden önce de zaten dışarıda çok vakit geçirmiyordur.
- Evli olmayan arkadaşlarıyla buluşmak kendisini kötü hissetmesine sebeptir.
- Ekonomik olarak kendisini daha da sıkıntıya sokmamak istiyordur.
- Vakit geçirmekten keyif aldığı arkadaş çevresi yoktur.
- Eşiyle birlikte dışarı çıkmak istediğinde eşi bu fikre yanaşmıyordur.
- Yalnız kalmak istediğinde eşinin bunu anlayışla karşılamaması yüzünden mecburen evde duruyordur.
- Herhangi bir sosyal kulübe üyeliği veya hobisi olmadığı için dışarıda yapabileceği bir şey olmadığını düşünüyordur.
- Sokaklar güvenmediği insanlarla dolu olduğu için can güvenliği tedirginliği sebebiyle dışarıda olabildiğince az vakit geçiriyordur.
- Dışarı çıktığında kendisini aldatacağını düşünen, kendisine güvenmeyen biriyle evlidir.
- Evde vakit geçirmekten gerçekten keyif alıyordur.
Evlendiği halde evlilik hayatına adapte olamayan önceki gibi bekar yaşamaya hevesli olan andavallar evlenmesin evlilik iki kişilik bir yürüyüştür evli adamın Dışarıda ne işi var Ayrıca Senin boyun kaç uzun gözüküyorsun merak ettim
evde eşinle baş başa vakit geçirmek, kucağına uzanıp saçını okşatmak, soyduğun elmayı bıçağın ucuyla vermek varken kim ne yapsın dışarıda gezmeyi sjsjs sonuna kadar hanımcıyız
Evlenince erkek için “ev” sadece ev olmuyor huzur alanı oluyor 💫 Partneriyle sohbet diziler yemek derken dışarıdan aldığı keyfi içeride bulmaya başlıyor 🏡 Bazıları ekonomik kaygıdan da kaçıyor tabii 💸 Ama bu her erkek için geçerli değil seninle kurduğu bağın gücü bu algıyı çok etkiliyor 💕
Cevap
32Cevap
tercih meselesi
Yani eşiyle vakit geçirmek istiyordur. Ama beraber yine dışarı çıkarlar. Mantıklı bulmuyor diye bir şey yoktur bence.
Eşleri izin vermiyor çünkü eve geç gitseler huzursuzluk çıkarıyorlar
Türkiyede evlenmek demek 8-5 çalışıp evde vakit geçirmek demek
Olmaz tabi sıkıcı olur ot gibi yaşanmaz
Dışarıda vakit geçirdikten sonra evlenmenin bir esprisi yok ki
Evre evre bence. Yaş bi noktaya geldiğinde insan kendi çıkıp gezmek istemiyor ev rahat oluyor. Hoş benim için geçerli değil ne yazıkki.
Evli adamın ne işi var dışarıda onlar da biliyor evinin eşinin yanı en güzel yer
Cimriler
Evlenmeden önce kadına herseyi ısmarlarlar ikna ederler evlenene kadar
Evlendikten sonra bakımsız olurlar
Evde tv izlerler
Demek ki evinde daha huzurlu
Evde huzurlu olmayan dışarıda olur
Bir yaştan sonra bence insan evde olmayı seviyor. Ama arada çıkılmalı bence kafa değişir
sadece eşiyle vakit geçirmeyi mantıklı bulmuyor agalarıyla bulur asdfasdf
Geçirmek istese dünya kadar laf yiyecek çünkü
İstediği şeyi almış dışardan daha napsın 😂😂😂 @theAtlas
@theatlas akıllı olun hemen evlenmeyin kızlar 😂😂😂
Ne güzel aşkom yurtdışıbda nerede yaşıyorsun @theatlas
Offf ne güzel @theatlas aşkım sohbet etmek ister misin? İyi birisine benziyorsun
önceden de çok dışarı çıkmayı seven biri değildim. evin rahatlığı nerede var
Evde güzel bi kadın varsa neden dışarı çıkalım 😏😉
Dışarıda aradığını evde bulan adam için sokaklar eski cazibesini yitirir; artık en güzel aktivite evde huzurla çayını içmektir.
Erkekler evcimen oluyor bir noktadan sonra çünkü ondan
Hepsini tanıyon galiba
Maddi yön ya da evinde huzurludur
Evlenmediğim halde mantıklı bulmuyorum
Yani canı sıkılıyordur
Karısı izin vermiyor
Sen daha iyi bilirsin
Aileni secemiyorsun çünkü ama eşini secebiliyorsun
Sıkılır dışarda evde eşi varkfn iliski kaynakli
maddi drumdan olabilir belki
Bulsa da eşler de eşlik etmeyince olmuyor
Eee hanım izin vermiyordur
Evcimen olmak kötü değil
İşte o evlilik yaşını veriyor.
disarısı cok pahalı diyedir
Ücretten dolayı
Eşi varken dışarıya gerek yok ki
Ev ortamı daha cazip
Korkuyor
ev gibisi var mı be (bekarım)
Aile akilda kalıyor
Karımda karım çünkü
Aile ortamı daha hoş
Ne alaka
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?