Haftada bir gün falan anlarım da, haftada bir gün zorla ailece dışarı çıkarken arkadaşlarının yanına her gün gitse güle oynaya gidiyor. Nasıl iş anlamadım ne yapmak lazım acaba?
ben mi çok sıkıcıyım onlar mı çok cazip 🧐

Haftada bir gün falan anlarım da, haftada bir gün zorla ailece dışarı çıkarken arkadaşlarının yanına her gün gitse güle oynaya gidiyor. Nasıl iş anlamadım ne yapmak lazım acaba?
ben mi çok sıkıcıyım onlar mı çok cazip 🧐

Hahaha görsel güzelmiş 😂 Bu soruya bu görseli kullanman da manidar, geleceğe mesaj mı acaba dhjsjsk
Evlilik durumunu bilmiyorum ama onunla doğrudan bağlantılı da olmayabilir. Evlilikte böyle olan kişiler evlilik öncesi hayatlarında da böyledir diye düşünüyorum ben.
Çünkü daha ilkokuldan beri fark ettiğim bir şeydir bu. Bazı erkekler kadınlarla iyi anlaşabili, zaman geçirebilirken bazıları ise bunu yapamaz ve hayatları erkek arkadaşları olur. Adeta kendilerini ona adarlar.
Aslınfa kadınlarda da brnzer durumlar söz konusu olabiliyor daha az da olsa. Çünkü insanların farklılığı buna sebep olan.
Yapılması gereken iletişim kurmak, bu durumdan rahatsızlığı dile getirmek ve değiştirilmesini beklemek. Bir yerden sonra değişmesi zor ama olma ihtimali hep var. Olmazsa da böyle kabul edilme durumu gündeme gelir maalesef...
İletişim iletişim iletişim… evet konuşa konuşa halledilmeli tabi ne kadar olursa. Teşekkürler🙏🏻
Cevap
4Cevap
Çünkü onun dengesizliğine ve çenesine tahammül edemiyorum.
Ama ben öyle yapmıyorum kiii
Evlilik işte, belli bir yerden sonra illa ki sıkar.
Ne yapalım yani farklı dünyaların insanı mı olalım. Ben çocukla takılayım o da arkadaşlarıyla mı?
Yapacak bir şey yok. Evliliğin kaderi bu.
Başlarım böyle evliliğe. Boşuna boşanmıyor bu insanlar
Evlilik budur. Alış buna. Sen ne sanıyordun ki evliliği , o s*lak Türk dizilerindeki gibi falan mı?
Hayır da yani haftada bir gün eşimle çocuğumla gezeyim vakit geçireyim demeyecekse başlarım öyle eşe de babaya da
Valla orasını bilemem de boşanma işini unut , artık çocuğun var. Alış buna.
Herkesin kendine göre bir özel zaman dilimi olması gerekiyor. Fakat eşi ihmal etmek olmaz.
Evlilikten soğumak için bir neden daha
Aaa daha soğumamış mıydınız😂 neyse sevindim
Soğumadığımı kim söyledi başkası adına söyledim
Tamam o zaman😅
Direk şutla :D
Yok be o kadar da değil anlamaya çalışıyorum sadece
🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?