Biri ilk buluşmada el ele tutuşulur mu diye sormuş. Kimse de çıkıp evlenmeden temas günah olur demiyor?

Çoğunluğu Müslüman bir ülkede olduğumuzdan emin miyiz? Ben artık emin olamıyorum. Normal olmayan şeylerin bu kadar normalleşmesi neden? Müslüman olmayanlara zerre lafım yok bu konuda ama Müslümanım diyen insanların bunları normal karşılamasını ben anlayamıyorum. İnsan inandığı dinin kurallarını neden öğrenmez? Ya da biliyorsa eğer Allah'ın haram dediği bir şeyi nasıl normal görebilir? Mesele yapıp yapmaması da değil. İnsan günah da işleyebilir ama bir günahı işlemek farklı, normal görmek çok farklı. Kimse mi bilmiyor bunları arkadaş bir tek ben biliyor olamam yani

Biri ilk buluşmada el ele tutuşulur mu diye sormuş. Kimse de çıkıp evlenmeden temas günah olur demiyor?
Cevapla