Yakın olduğum arkadaşım arkamdan konuştu iletişimi kestim ama içimi kusamadım ne yapmalıyım?

Yanında ağlayıp çok kötü hissediyorum dediğim her şey onun altından çıkmış resmen. Kendisi yaranmak için herkesin yüzüne gülüp arkasından konuşuyordu. Daha önce yanına gidip hüngür hüngür ağladığım olayları kendisi açmış ve bunu bana hiç çaktırmadan yaptı ben de iletişimi kestikten sonra öğrendim
Yakın olduğum arkadaşım arkamdan konuştu iletişimi kestim ama içimi kusamadım ne yapmalıyım?
Cevapla