O kadar çok isterim ki haftada bir kez buluşacağım birisi olsun gülüp eğleneyim
3 ay
O kadar çok isterim ki haftada bir kez buluşacağım birisi olsun gülüp eğleneyim
Cevap
32Cevap
Umarim bulursun ama genede fazla heycanla girme insanlar kötü
Sanaldan buluşmam zaten milletin ne olduğu bile belirsiz
Bulursun İstanbul’da çok insan var birilerine selam var
Ya yapamıyorum selam versem bile ilerisi gelmiyor ağlıycam artık yeter ya
Ben karstayım ok dersen haftada bi gün gelirim buluşuruz
Ya of sallama ya
Espri yapayım dedim
Sitede İstanbul’dan çok kadın erkek üye var mesaj at sohbet et
İstanbul kocaman bir yer. İlçe olarak belirtirsen sana yakın olanlar ilgilenebilir
Ben de İstanbul'a taşınmayı düşünüyorum. Seneye
Herhangi bir kursa yazıl istemediğin arkadaşın olur sosyaleşirsin de
Hemen buradan kimseyle görüşme. Zamanla arkadaşın olur. Komşu, okul, iş va
Neresine geldin. Bi ucunda misin? Arac vr.
Ataşehir
Sen
Yaşın
Olur bir plan yapabiliriz
Keko maço gibi duruyorsun öyle mi sin
Ne hikayesi
Kısaca bahseder misin bir de kaç doğumlusun
Tabi bahsedebilirim. 98 doğumluyum doktora hazırlığındayım şu an. Aslında genel anlamda kızların ilişkilerde şikayetlerinin hiçbiri bende olmadı. Mesaja cevap vermeme, ilgisizlik, cinsellik gibi şeyleri asla yaşatmadım yaşatmamda. Yani ilişki varken bunların konusu bile olmadı. Tam tersine hiç ummadığı anlarda hediyeler her buluşmada bir çiçek alırdım. Yani sıradan olmuştu artık böyle şeyler. Yani ilgimi bir an olsun eksik etmem ben. Çok kısa anlattım daha fazlası bile var. Sen kaç doğumlusun
Anladım bende 2005 doğumluyum eylül
Ben zaten sevgililik için açmadım bu soruyu sadece arkadaşlık için hani haftada bir buluşma vs sevgililik istemiyorum zaten de
Sinemaya kafeye sahile ikeaya gitmeyi seviyor musun bi de mağaza da kıyafet bakmayı snnsnnsmndnxnc gerçi seveceğini düşünmüyorum erkekler sevmiyor da
Ben çok kararsızımdan hatta en nefret ettiğim huyum diyebilirim. Yani bir mağazaya girsem çok az şey beğenirim. İki seçenek arasında çok vakit harcarım. Karar veremeyince de ikisini alırım. Normalde kızlar bekletir jdjdjd ama bende giyime özen gösterdiğim için tam tersine sürekli mağazalara gidiyorum zaten ndjdj onun haricinde diğer yazdıklarını da severim tabii ki. Kahve bağımlısıyım bu arada
Bilmiyorum ya ben çok seviyorum mobilya falan bakmayı ya da düzenleyici organizerlre bakmayı o yüzden ikea yı seviyorum üniversite için istanbuldaydım ama kendi aile evimdeki şehrime geldim bir kaç aylığına geri İstanbul’a dönünce belki bişeyler yaparız bilmiyorum
Ebelik okuyorum sen ne mezunusun
Anladım kolay gelsin
Evet yorumlardan ulaşırım
Ataşehir de yaşıyorum ben de haftasonu tek gezmekten sıkılıyorum hep
Niye tek geziyosun
Arkadaşım yok, olanlar da işinde vs
Yaşın kaç kesin 30 lardason
28
Asgari mi maaşın
Hayır
Bekliyorum?
Neresinde sin tam olarak
Atalehir sen
Ataşehir olacaktı. Ama ortak yere de gelirim
Neresine geldiiiinn
Neden geldin ista
O zsman geri dön
Bulursun merak etme
Bende İstanbul da yaşıyorum hiç arkadaşım yok maalesef
Levent yakın mı
5. Levent mi
Levent metro City falan
Bilmiyorum orayı ataşehir deyim
Ortak bir yer olabilir
Uyar mı
Yaşın büyük
Sade yaşım büyük değil ama sen bilin
Bence internetten bulmak güvenli değil
Oha cidden Ataşehir’de misin?
Çok trafik var kusura bakma jajjsjs
Netten bulma da
Yok bulmam sanal sıkıntı
Kesinlikle iş hayatından falan başlayabilirsiniz
Yaş kac
Bende isterdim ama sanmıyorum olcağını
Ne taraftasın?
Ataşehir
Uzak değiliz.
Yaşın çok büyük be amca ben 20
Olurnya illa
Olmuyo
Nedbe ki ilgi cekcii degilmsin
Saçlarım kızıl
Fiziğin nasıl
Bu siteden bulursun.
Ya kıxlarla olamıyorum işte arkadaş üniden nasıl bulcam ki sosyal medyadan zaten anca erkek bulursun
Kız kılıgında erkekte cok burada haberın olsun uyarayımda ben. Kız arkadas yapacagom zaman mutlaka videolu görüş.
Saçlarımda kızıl dikkat de çekiyorum ama erkekler gelmiyo yanıma üniversitede
Kızları saymıyorum bile
Yanlıs anlamada üniversitede nasıl arkadas yapamıyorsun ya.. amfi ortak dersleri falandamı yok... aynı sınıf olmak zorunda degılkı koca okulda arkadas bulamıyorsan senın sosyal anksıyeten vardır. Once bunu coz
Haklısın sanaldan tanışıp buluşmak beni daha da kötü etkiler kendi çevremde bulmalıyım
Sanal ortam guvenılmez.. bırde sen aılenden jzak gurbettesın... üni enazındqn sureklı gordugun cocuklar... yaramaz biri olsada anlarsın.
Bişey sorcam part time işe girsem orada arkadaş edinir miyim
Benim kız kuzenimin arkadasları vardı.. hem okuyordu hem lcw da yardımcı elemandı. Kurumsal biryere girwrsen nıye olmasın. Turkcell falanda olabilir.
Teşekkür ederim
Rica..
İstanbulun neresi
Ataşehir
Hmm, bana uzaksın biraz ama çok değil
Yaş kaç
20
Dilersen iftar yapalım
Otuz musın
Evet
Zamanla olur zorlama
Umarım olur
Zamanla olur
Ahmeeettt dusmee
Hangi ilçe
Ataşehir sen
Avrupa yakası benim
Ama ortak yere de gelirim
Tam yerine geldin
Buradan birile buluşma
Eğlenmekten kastın
Çok beklersin
Fatih'te yaşıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İstanbul’a yeni adım attığında böyle hissetmen çok normal 😊 Yalnızlık duygusu kalbi biraz sıkıştırsa da hiç kalıcı değil. Yeni ortamlara karıştıkça seni anlayan insanlar mutlaka çıkacak. Hobi grupları ya da küçük sosyal etkinlikler güzel başlangıçlar olur. Kendine zaman verdiğinde her şey daha kolay akıyor 💛🌿