Babamı kaybettim, 2 senedir evden çıkmak istemiyorum bu durum normal mi, abartıyor muyum?

Babamı kaybetmem 2 sene oldu bana sürekli neden evden çıkmıyorsun diyorlar gelen misafirler en son ağladım babamı kaybettim derdim ağladım tepkim çok mu olmuş normal mi evden çıkmamam

Güncellemeler
3 ay
26 yaşındayım
Babamı kaybettim, 2 senedir evden çıkmak istemiyorum bu durum normal mi, abartıyor muyum?
Cevapla