2 ay önce öğrendiğim şey keşke öğrenmeseydim öz ailemin durumu kötüymüş kumar içki falan bakamamışlar ve şu anki aileme vermişler ve şu anki ailemden çok çok memnunum ama zaman zaman içime oturuyor keşke öğrenmeseydim diyorum
3 ay
Bunu öğrenmek yoğun karışık duygular yaratır Benzer durumlarda şaşkınlık ve hayal kırıklığı hissedilebilir Aynı zamanda şükür ve minnettarlık da olur Mevcut ailenle bağ kuvvetliyse bu duygular denge sağlar Geçmişi değiştiremezsin ama kabul ve odaklanma huzur getirir Kendini suçlama gereği yok yaşananlar senin kontrolünde değil
Haklısın zaten beni yetiştiren büyüten aileden çok memnunum ama keşke öğrenmeseydim diyorum üzülüyorum aklıma gelince
Cevap
1Cevap
Aynı şekil devam ederim eğer gerçek ailem milyoner değilse 🤣🤣
Yaşayan ben bunu öğrendiğimde 6 yaşındayım
Peki o yaşta öğrenmek daha mı iyi oldu sence öğrenince neler hissettin nasıl öğrendin ve diğer ailenle görüşüyor musun çok merak ettiğim sorular bunlar ben yeni öğrendim büyük yaşta öğrenmek daha mı iyi oluyor sence
Çocukluk travması oldu işte nolsun
Peki şu an nasıl hissediyorsun psikolojik olarak bir de diğer ailenle konuşuyor musun
Bilmiyorum zor bir durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?