Ailesinin baskısı yüzünden giden bir erkek yıllar sonra gelse affeder miydiniz? bütün pişmanlığını öne sunsa
3 ay
Ailesinin baskısı yüzünden giden bir erkek yıllar sonra gelse affeder miydiniz? bütün pişmanlığını öne sunsa
Yıllar sonra dönen bir erkek sadece boşlukta kalmıştır seven bir insan en fazla 1-2 gün sensiz dayanır lütfen bu kadar saf olmayın yoksa böyle enayi yerine koyar bunlar sizi kızlar
Böyle bir dönüş kalbini karıştırabilir 😊 Yıllar önce baskıyla gitmiş biri tamamen dürüstçe pişmanlığını anlatıyorsa senin hislerin en önemli nokta olur. İçinde hâlâ bir sıcaklık ve güven ihtimali varsa şans vermek kötü hissettirmez ❤️ Ama içindeki yaralar kapanmadıysa kendi huzurunu koruman daha doğru olur 🌿
Cevap
3Cevap
Aile baskısı hiçbirşeye benzemez o yüzden kabul ederdim galiba kız için konuşuyorum
Yok erkek maalesef bizi ayirmak ıcın elinden geleni yaptılar onun o zaman maddi imkani yoktu şu an herseyı duzelti
Oda bana onu söyledi bıraz ımkanı var ama dükkan açmayı düşünüyor hedef olarak sonra aılelerden habersiz senınle evlenmek istiyorum dedı bu konuda hakkında düşün vs
Yıllar sonra ama ben bu performansı 4 yıl önce beklemıştım şu an akıp gıden yıllar var tm o aılesını karşına alıyor veya alıcak pekı ya ben bende aynı benım aılemde karşıydı
Evet ama o zaman bana bunları açık açık söylemelıyıydı ama ama zaten şu an tekrar gelince itiraf etti sen hayatından çıkınca her şey ters gitti ona ah etmediğim halde başına gelmediği kazalar kalmamış maddi manevi hasarlar
Bende onu düşündüm ama şu an tekrar gelınce aılesı adına özür dıledı ve aılemı senın ıcın sılıcem dedı
Benım herseyı haletmeme ızın ver dedı
Verdık bakalım bır şanş umarım tekrar boşa cıkmaz
Neden öyle düşünüyorsun?
Evet ben zor kararlar verırım ama ya karşimdakı ınsan vermez ıse
Oda doğru yok daha iş kurmamiş kurmamı bekle dıyor Şu an sadece bıraz daha bırıkımı var eskıye bakarak bırde meslek sahıbı oldu kasap belgesı var
Daha gormedım dur bakalım
Sen ne kadar emın konuşuyorsun
Bende Tahmın ettım bu kadar emın konuştuğuna sen kavuşabıldınmı pekı?
Kız tarafından mı? Eyvah yok ben redetmedım
Yanı bana aşkımın peşınden koş mu dıyorsun
Düşmüş zaten yıllarca gıtmesıne rağmen Şu an onu bu halde görmek benı uzuyor ona bellı etmesemde, aslında ikimiz de yurtdışında yaşıyoruz Fransa’da ama buna gel buraları terk edilip Türkiye’ye yerleşelim dıyor hayatımız orada kuralım dıyor kendını aılesınınden ıyıce uzaklaştırmak istiyor
Verdım zaten ama riskli değil mi başka bir yere taşınmak
Evet orası öyle bakalım hayırlı sağol tecrubelerin için
ailesini kimse seçemiyor
ister et ister etme
Evet maalesef sen olsan ne yapardin?
senin şartları nne
Aklını başına aldığını bılmek kımsenın sözüne gıtmemesı
garantisi var mı bunun
Bence ona bunu dedım zamana ve cabana bırakıyorum dedım
Affetmem değmez çünkü insani beklenti soğutur
Geçmiş olsun yıllar sonra gelen boşa gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?