Kapalı kadınların alkol kullanması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
3 ay
Kötü örnek bunlar hep banane diye diye bu ülke yozlaştı çöktü..
Güncellemeler
3 ay
Herkesin yaşantısı buna göredir Bir koltuk altında iki karpuz taşınmaz Keyfe keder din yaşanmaz Ya alkolünü içip ne yapıyorsan onu yapmaya devam ediceksin ya da başına taktığının hakkını verip yaşamına ona göre dikkat ediceksin Bu toplumu böyle sapkınlıklar aşırı "özgürlükçü" kafalar böyle yozlaştırdı Sonra da toplum bozuldu Yanlışa tepkini göstermezsen bozulmanın önüne gecemezsin
Kapalı kadınların alkol kullanması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla