31 yaşındayım hala aile evindeyim diye isyan ederdim ama bazı şeyleri de görmem yaşamam gerekiyormuş. İnanın hiç zor değildi, çok badire atlattık kavgalar, hastalıklar vs derken...
Ben küçükken annem hep temizlik yapar bize hiç sarılıp öpmezdi, babam hep dışarıdaydı geç gelirdi baba figürü sadece bir yerden alıp bırakırken arabayla hatırlarım o kdr. Ama şu an ikisi de evde, yaşlandılar, hareketleri yavaşladı, ama onları istediğim kdr sevip öpebiliyorum hiç olmadığı kdr bağlandım. Onca travmam var Allah belki de onları çözmeden çıkmamı istemiyor bu evden. Ve gün sonunda aileyle arayı bozan insanların çoğunlukla işleri rast gitmiyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer