Bana sanki 2. bir hayat bahsettiler dediginiz bir olay?

31 yaşındayım hala aile evindeyim diye isyan ederdim ama bazı şeyleri de görmem yaşamam gerekiyormuş. İnanın hiç zor değildi, çok badire atlattık kavgalar, hastalıklar vs derken...

Ben küçükken annem hep temizlik yapar bize hiç sarılıp öpmezdi, babam hep dışarıdaydı geç gelirdi baba figürü sadece bir yerden alıp bırakırken arabayla hatırlarım o kdr. Ama şu an ikisi de evde, yaşlandılar, hareketleri yavaşladı, ama onları istediğim kdr sevip öpebiliyorum hiç olmadığı kdr bağlandım. Onca travmam var Allah belki de onları çözmeden çıkmamı istemiyor bu evden. Ve gün sonunda aileyle arayı bozan insanların çoğunlukla işleri rast gitmiyor.

Bana sanki 2. bir hayat bahsettiler dediginiz bir olay?
Cevapla