Sizce benle rekabet halinde mi bu kişi (tanıdık)?

Şimdi ben iftara çağırdık diye insanlara vezir parmağı yapmayı uygun gördüm ve annem de dedi boş ver onu sen hiç yapmamışsın kötü yaparsan olmaz revani çok iyi yapıyorsun onu yap dedi neyse ben de yine de annemi dinlemedim inat ettim yaptım tatlıyı umurumda da değil rezil olmam falan ilk kez yaptığım için tabi tatlı biraz sert oldu şerbetini çekemedi neyse işte tanıdık da taktı tatlıma o da geldi bize yardıma iftar için ve sürekli dedi neden bana söylemedin yardım ederdim falan ben yapmıştım öncesinde diye ve biz tatlıları da sadece kadınlara verdik ve demişler ki tatlı güzel ama şerbetini çekmemiş neyse aradan bir gün geçti başkasına iftara yardım için gidecekti ondan vezir parmağı istemişler diye vezir parmağı yapmış bunun da açıklamasını yaptı bize ve yaptığı tatlı da hamur olmuş şerbeti çekseymiş benim tatlım daha iyi olurmuş ta olmadı o gün de baya aksilik oldu zaten

Sizce benle rekabet halinde mi bu kişi (tanıdık)?
Cevapla