Kadınlar neden kendi ilişkilerini ve kaderini diğer kadınlarla kıyaslayıp kendini onlara benzetmeye çalışıyor?

Mesela ben bi yerde çalışıyordum çalıştığım iş yerinde adam bana ilgi gösteriyordu bende sevdiğim adam yüzünden çıkmıştım belki adam bana bi şey yapar diye. Çoğu çalıştığım yerde ben rastlamadım böyle erkeklere ama nedense bana denk gelir. Afedersiniz kar filan da değilim. Bu sefer bazı erkek ve kız arkadaşlarım da triplere girdi sanki bütün erkekler onları bekliyormuş onlara yazacakmış gibi. Yok yani öyle ahan şahab güzellikte ve kalitede de değiller. Gerçekten kadınların birbirini taklit etmesi rol biçmesi rahatsız edici. Sonra toplum niye bozuk?

Güncellemeler
3 ay
Ben her erkek ayni degil kötüsüne denk gelmisim demistim
Kadınlar neden kendi ilişkilerini ve kaderini diğer kadınlarla kıyaslayıp kendini onlara benzetmeye çalışıyor?
Cevapla