5 sene önce erkek kardeşimi acı şekilde kaybettik motor kazasında annem üzüntüden hasta oldu babamla araları bir de çok iyiydi ben ve eşimle de ama şimdi babam boşanacağım başka biriyle evleneceğim daha gencim 61 yaşındayım diyor bende babamın yakasına yapıştım vicdansız utanmıyor musun annemi sana çok ihtiyacı varken böyle bırakmaya dedim bırak yakamı dedi 2 haftadır nerede görmüyorum annem bizle kalıyor şu an ama bizi de tanımıyor bazen bana bile ilacını getirdiğimde ırzıma mı geçeceksin çık dışarı diye bağırıyor 2 saat sonra oğlum diyor tanıyor ama hala kendi bakımını yapıyor kişisel banyosunu falan çok üzülüyorum babamdan boşanırsa eğer nafaka veya vb bir şey alabilir mi alamaz mı çok merak ediyorum?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer