Hem çok gereksiz hem de kafa ütülüyor 50 camiden farklı zamanlarda sela sesleri geliyor okuyan müezzinleri de çok aramışlar galiba biri robot gibi okuyor diğeri içmiş gibi vs
3 ay
Hem çok gereksiz hem de kafa ütülüyor 50 camiden farklı zamanlarda sela sesleri geliyor okuyan müezzinleri de çok aramışlar galiba biri robot gibi okuyor diğeri içmiş gibi vs
Sen ne anlarsın la kültürden kamil. Gidersin almanya da kilise çanı duyar vayy bee medeniyete bak dersin. Gelir Türkiye de ezan sela duyarsın ayhh bu ne yaa ayyyh dersin. Gir youtubeye bak bakalım yabancı turistler selayı ezanı nasıl da paylaşıp beğeniyorlar.
Seni altıma alır tükürerek s#kerim 2. sela çan sesi gibi değil çan sesi 3 saniye bile sürmüyor selayı okuyan arabesk tarzı hocalar 5 dk'dan 10 dk'ya çıkarıyor 3. Sela dinde dahî yok ne diye mikrofonla son ses kafa ütülüyorlar hoşgörü dini bu mu y'rramın antibiyotiği
Evet uslubundan da ne kadar boş bir adam olduğunu belli ettin teşekkürler başka sözüm yok hakim bey. Kültürsüz andaval insanların aydın gibi dolaşıp cürmleri kadar yer kaplamadığı bir düzen nokta
O yaptığın yorumun saçmalığındansa bana küfür etmeni yeğlerdim hele turistler bak nasıl beğeniyor dedin ya IQ 91 mi senin?
Yok can muhtemelen seninkinden yüksek. 21 yaşımdan beri müşterilerim yurt dısından gelir, yurt dısında 3 ülkede yaşadım 19 ülke gezdim 120-150 ülkeye gidip evinde kalabilecek kadar dostluklar edindim. Binlerce farklı ülkelerden arkadaşlarım var öyle ki pek çoğunun ülkesinin adını bile duymamıssındır sen. Tarihim iyidir, genel kültürüm iyidir, Hobim dünyanın coğrafik yapısında yaşayan her milletin ssosyo kültürel yaşayış biçimlerini öğrenmektir. Sen bu konularda senden daha iyiyiyim şuyum buyum diyorsan bir şey diyemem. Ama boş maksat konusmak olsun diye ezildiğini düşünerek laf sokmaya çalısıyorsan eğlen kendi kendine ne diyim.
Ezanı çözemediler gitti. Bi ses kaydı olacak tüm Türkiye'de aynı ses kaydı okunacak, bir ilde bir ezan okunacak mesela farklı farklı ezanlar okumayacak
Yani hiç okunmamasını isterdim ama illa okunacaksa bâri senin dediğin gibi olsun en makûlu bu
Bu konu seni gerçekten rahatsız etmiş anlıyorum 🌿 Gürültü hassasiyeti herkes için farklı oluyor ve üst üste gelen sesler yorucu gelebilir. Ama sela birçok insan için anlamlı ve duygusal bir çağrı 🤲 Empati kurmaya çalışmak içini biraz yumuşatabilir. Rahatsız olduğunda dikkatini başka bir şeye vermek ya da ortamını izole etmek sana iyi gelebilir 🌸
Cevap
1Cevap
Okuyanlar kötü aslında. Ses eğitimi almayanlara okutulmamalı.
Bence hiç okutulmamalı
Okutulmasına karşı değilim şahsen :)
Evet beynim sıkiliyor
Aynen öyle müdür
Sen şeytan olduğun için böyle demen normal 🥱
saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?