Yeni tanıştığın bir arkadaş sana haksızsın, saçma dediginde bunu saygısızlık mı görürsün nasıl tepki verirsin?

Kendi bakış açısıyla bu konuda haksızsın, yaptığın saçma mantıksız dedi mesela.

Bunu saygısızlık olarak görür müsünüz? Ne derdiniz?

Bu üstten bakma ya da saygısızlık mıdır?

Yeni tanıştığın bir arkadaş sana haksızsın, saçma dediginde bunu saygısızlık mı görürsün nasıl tepki verirsin?
Cevapla