Kendi bakış açısıyla bu konuda haksızsın, yaptığın saçma mantıksız dedi mesela.
Bunu saygısızlık olarak görür müsünüz? Ne derdiniz?
Bu üstten bakma ya da saygısızlık mıdır?
Kendi bakış açısıyla bu konuda haksızsın, yaptığın saçma mantıksız dedi mesela.
Bunu saygısızlık olarak görür müsünüz? Ne derdiniz?
Bu üstten bakma ya da saygısızlık mıdır?
Cevap
3Cevap
Neden böyle düşündüğünü açıklamasını isterdim.
Saygısızlık ve küçümseme olarak görmez misin?
Eleştirdi mesela saçma ve mantıksız geldi bana dese?
Yeni tanıştığın birinin üslubunu tam anlamıyla bilemezsin. Bu yüzden sinirlenmek saçma olur. Önce tanımaya çalışırım baktım anlaşamıyoruz yol veririm.
Bende oyle yaptım ama yani üslubu beni gerdi
Bence bir insanı eleştirmek de bana saçma geliyor hele ki tam olarak sormadığımız bir konu olunca?
Ben mi çok takıntılıyım insanlar mı fazla özensiz?
Sanırım insanlar özensiz olmaya başladı. Yeni çağın sorunlarından biri de patavatsızlık ve empati eksikliği. Bir yerde kulak tıkamaya alışıyorsun.
İlk elestirisinde mesafeyi belirledim hayatımdan çıkardım
Hiç tahammülüm kalmadı böylelerine
Normalde insan kırmayı sevmem de bu gibi durumlarda artık biraz kırsam mi diye düşünüyorum ama ufak biseyden dolayı da ses etmeyim bari diyip ışık hızıyla uzaklaşıyorum görüşmüyorum
Böyle kimsem kalmadı yalnız kaldım
İnsanlar hem sosyal olup hem de kendini ezdirmemeyi nasıl başarıyorlar acaba
Benim arkadaşlıklarım 3 güne bitiyor
Yorumlarsan sevinirim
Bu durumu neden yaşıyorum ben?
Tamamen aynı durumdayız, bu yüzden çok da yorumlayamam maalesef. Ben çözümü arkadaş aramamakta buldum. Yaklaşık beş yıldır bir arkadaşım yok ve mutluyum 🤷🏻♀️
İş okul durumun yok mu mutlaka insanlar arasında oluyor insan?
Yani iş ya da okul gereği? Hep mi yalnızsın?
Şu an işsizim ama bir ay öncesine kadar bir fabrikada çalışıyordum. Fazla dedikoducu ve kötü niyetli insanlar olduğu için molalarda tek başıma olmayı tercih ediyordum. Mola dışında konuşmak yasaktı zaten. Yani genel olarak evet. Ben hep sessiz bir insanımdır zaten.
Anlıyorum teşekkür ederim
Rica ederim 🩷
Sen kaç yaşındasın ki?
22 diyelim
Anladım
tarafsız yorum yapmış
Hayır fikrini belirtmiş sadece
Ama saçma ve mantıksız geldi dese?
Saçma ve mantıksız gibi cumlelerr söylüyor yani
Saygısızlık olarak düşünmez misin?
Düşünmem bu kişi kız mı erkek mi
Yani cinsiyeti önemli değil de
Sormadigimiz bir konu hakkında eleştiride bulunmak yeri değil diye düşünüyorum
İnsanlar eleştirme hakkını kendinde nasıl görüyor ki? Ben mi abartıyorum?
Sen biraz abartmış olabilirsin eğer ilk tanıştığın birine direk herseyi anlatırsan oda kendi düşüncelerini yansıtır buda pek hoş olmayan davranıştır
Yani karşı taraf anlattı diye anlattım ama ders olsun bana bu
Anlatmamak en iyisi
Kesinlikle ex muhabbeti öyle hissettim 😂
Yok öyle bir şey değildi
dinlemedim ama haksızsın ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yeni tanıştığın birinden böyle bir cümle duymak insanın içine oturabilir 🌿💭 Sen kendini değersiz hissettiysen bu önemli. Ben olsam önce tonuna bakarım. Kırıcı ve küçümseyici söylendiyse bunu saygısızlık olarak görürüm. Sakin bir şekilde “Bu ifade beni rahatsız etti” derim 😊🗣️. Üstten bakma hissi varsa mesafe koymak da bir öz saygı göstergesidir 💛✨
Bu bana saçma geldi b
Mantıksız geldi dese?
Sonra yaptığımda bir saçmalık yok bana göre demişsek de
Sonra neyse senin hayatın sonuçta dese?
“Neyse senin hayatın” demesi hafif küçümseme kokuyor 🌿😌
Ben olsam sakin kalır, mesafemi ayarlardım 💛✨