Eşime evin eksiklerini almasını söylesem sürekli söyleniyor eksiğin bitmiyor diyor. Yaptığı ayıp değil mi ya?

Kendisi zaten hiç sormaz gelirken bir şey alınacak mı vs diye. Hep ben ararım. Bugün de aradım gelirken ekmek ve süt alır mısın dedim. Bir eksiğin bitmiyor dedi. Ben zaten ekmek yemiyorum. Sütü de kızım kaç gündür ki kek yapmamı istiyordu ona kek yapacaktım. Öyle deyince ben de, sanki ne istedim kendim için bile istemiyorum tamam alma gerek yok dedim. Almamış zaten o da.
Eşime evin eksiklerini almasını söylesem sürekli söyleniyor eksiğin bitmiyor diyor. Yaptığı ayıp değil mi ya?
Cevapla