Bir grup genç kız, istemedikleri bir erkeği ortamdan uzaklaştırmak için güç gösterisi yapıyor. Sizce bu haklı bir davranış mı?

Sizce bu haklı bir davranış mı, yoksa açıkça zorbalık mı?
Güncellemeler
3 ay
Bu soru fikir amaçlıdır, bana ait değildir
Güncellemeler
3 ay
Bunu ben uydurmadım, sadece sizin bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum
Bir grup genç kız, istemedikleri bir erkeği ortamdan uzaklaştırmak için güç gösterisi yapıyor. Sizce bu haklı bir davranış mı?
Cevapla