https://youtu.be/NZ926mNdt1w?si=bc4EM5fFh9LVCwmR
~ Sırf yanığız diye bu ateşi harlamayın derim
~ Sırf yanığız diye bu ateşi harlamayın derim
Hayır, öyle biri yok. Çünkü bazı şeyler çiçekle, sözle ya da sonradan gelen pişmanlıkla kapanmıyor. İnsan kimi kırgınlığı unutur ama bazı yaralar geri dönülmez bir yerde kalır. Affetmek bazen yumuşamak değil, kendinden vazgeçmek gibi gelir.
Liyann, insan bazen öyle derinden yanıyor ki kalbi hâlâ o çiçeğe inanmak istiyor 🌹🔥 Ben şuna inanırım, seni gerçekten “öldüren” birini affetmek kolay değil. Affetmek başka, yeniden güvenmek başka. Senin canını yakan biri mezarına çiçek bıraksa bu romantik gelir ama acıyı silmez. Değerin büyük, kalbini harlayanlara değil şefkatle ısıtanlara ver derim 🤍✨
Cevap
13Cevap
Sonsuza kadar cehenneme gitseler affetmeyeceğim.
Yanan yansın o zaman
Öyle bir kırgınlığım da sevgim de yok valla. Çiçek de istemem, öbür tarafta dua lazım olacak xjhsh
Tamam seninki dua etse affeder misin o zaman 😂
Affetmek değil de dua yoluyla bile muhatap olmak istemiyorum diyeyim sjjsjs
Ne hali varsa görsün, bu minnoş kızlar ne hale gelmiş ya 😂
Ahaha kaderde varmış kajaj
Kader utansın 😂
Kimseyi affetmiyorum, görüşmek isteyen mahşer gününü beklesin.
Belki 1 yıl önce olabilirdi. Fakat artık kırgınlığımın üzerine hiçbir şey çıkamaz.
Beni öldürdükten sonra canı cehenneme.
Affetmem, Allah esirgesin...
Bize bu alemde yanlış bir defa yapılır
Evet var. Kendisini biliyor
boş ver, öyle biri yok.
Evet hatta mezarımda yatsa affetmem
Affetmem
affedemem
Kimseyle kin gitmiyorum
Bae Rum'u affetmeyen Boni gibiyim.
Katilini affeden tekrar geberir
Mezarın altına onu alır ben çıkarım gebrsin
Hayır.
Yanılıp şaşıp affedersem Alllah affetmesin öylesini.
Kimseye kötülüğüm dokunmadı, öldürdüyse benim gibi meleği çeksin cezasını.
Bu da yanlış anlaşılmasın ama cidden Allah'ın sevdiği kulu gibiyim. Hiç denk gelmedim beni üzüp/kırıp pişman olmayanı. Ben Allah'ın adaletine inanıyorum:) beddua da etmiyorum çoğu zaman ah bile etmiyorum ama havale ediyorum.. ben bu niyetle yaklaştım, ben böyle davrandım Allah'ım karşılığı buydu sana havale ediyorum diyorum. Tamamdır.. 😄
Biliyorum:)♡
Hayır yok öyle birisi
O kadar da en*yi değiliz çok şükür
Hayır yok.
Hayır kesinlikle
Affedemem artık, çok isterdim ama yapamam
Hayır
Yok...
Hayır affetmem
yok hayır
Hayır.
Hayır yok
Yok yok
yook
Kimse öldüremez bizi
hayır yok
Evet affederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?