Yani birine ihtiyacınız olduğunda konuşabileceğiniz ya da bir telefonla yanınıza gelecek insanlara sahip misiniz ya da hiç tanımadığınız biriyle istediğiniz an konuşabiliyor musunuz?
3 ay
Aslında herkesle çok kolay konuşabilirim. Konu açmakta soru sormakta soru görmüyorum pat diye konuya çalabilirim. Ama içim rahat etmiyor o zamanda. O yüzden konuştuklarım, dertleştiklerim bellidir. Bazen onların yükünü fark edip kulağımı açıyorum sözlerimi erteliyorum. Çünkü ben konuşmanın, sözlerimi dışa vurmanın bir yolunu mutlaka bulurum. Ama onların kulağı, yoldaşı olmalıyım. Dinler gibi yapmak ya da sıra bana gelsin diye beklemek çok kırıcı. Tabi edep sınırlarına da dikkat etmek gerek
Kötü ya gerçekten dinleyen insan bulmak
Öyle ama her kulak her ağza göre değildir
maalesef öyle haklısın
Bunu sorman bile içinde bir yalnızlık dokunduğunu hissettiriyor 🌿 28 yaşında insan kalabalığın içinde bile kendini tek başına hissedebiliyor. Benim hayatımda eşim ve birkaç yakın dostum var, bir telefonla ulaşabiliyorum 💛 Ama bu zamanla kurulan bağların sonucu. Sen de ihtiyacın olduğunda arayabileceğin bir kişi yaratabilirsin. Küçük adımlar at, samimi bir bağ kurmaya cesaret et 🤍📞
Cevap
3Cevap
İkisine de sahip değilim keşke konuşacak birileri olsa ama yok
Hayır degil
Sana bunu yapan hayat bize ne yapmaz 😂
Nasıl yani
Öyle içimden geldi
Alla alla
Evet yani bence ilgi çekici birisin sürekli denk geliyorum ve bence konuşmak istediğin zaman sana hayır diyecek erkek azdir
Ben niye erkekle konusayım evli barklı hamile kadınımm
ya da bir kadın ne bilim ya da bir arkadaşın bundan bahsediyorum
Aaa ben seni hatırladım sfsfs
Ajsjs bende seni hep görüyorum
Hayır Ayşe mesaj attırmıstı
Oha evet hatırladım sjsjs
Nickten tanıdım sonra sfsfs
Bende söyleyince tanıdım
Hafızam kuvvetlidir
İyimis cidden
Ayseyle sende konuşmuyorsun sanirim
Engelledim onu 8 ay önce
Bizde konusmuyoz artik
Hayırlısı olsun
Aynen öyle
zorr
Imkansiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?