İzmir'in insanları artık bana tek tip gelmeye başladı? Ya da her yer mi artık öyle?

Her türden insan var diyoruz evet, kozmopolit şehir diyoruz ona da evet ama bakınca çoğu seküler aslında. Hep dünya odaklı, ne biliyim geçici heveslerin peşinde olan, sadece âna odaklanıp yaşamaya bakan insanlarla dolu. İnanca önem vermek, ahlaka uygun davranmak, derin ve ince düşünebilmek gibi şeylere sahip insan pek yok gibi geliyor. Ya da ben göremiyorum. Çoğu hep aynı zevkler, aynı hevesler, aynı akımlar, aynı estetikler falan bunların peşinde. Ya da çoğu kendini ispat çabasında. İnsanlar olduğu gibi değil de görünmek istedikleri gibi davranıyorlar. Doğallık neden bu kadar yok oldu anlayamıyorum

İzmir'in insanları artık bana tek tip gelmeye başladı? Ya da her yer mi artık öyle?
Cevapla