ABD Irak ve Afganistan savaş gazilerinde intihar oranı neden bu kadar yüksek, temel sebepler neler?

ABD Irak ve Afganistan savaş gazilerinde intihar oranı neden bu kadar yüksek, temel sebepler neler?

Yalnızca 2012 yılında, tahminen 7.500 eski askerî personel intihar ederek hayatını kaybetti. O yıl aktif görevdeki askerlerden intihar sonucu ölenlerin sayısı (177), çatışmada ölenlerin sayısından (176) daha fazlaydı. Ordu, tüm branşlardaki intiharların %52'sini oluşturuyordu. 2013 yılında, Amerika Birleşik Devletleri Gaziler İşleri Bakanlığı, 1999-2010 yılları arasındaki intiharları kapsayan bir çalışma yayınladı ve bu çalışma, günde yaklaşık 22 gazinin intihar ettiğini veya her 65 dakikada birinin intihar ettiğini gösterdi.

İntihar sebepleri
İntihar sebepleri
ABD Irak ve Afganistan savaş gazilerinde intihar oranı neden bu kadar yüksek, temel sebepler neler?
Cevapla