Bir kutlu olsun demek bile kadınlarımızın yüzünü güldürür eminim. En son kimin Kadınlar Günü'nü kutladın, annenin mi, eşinin mi, kızının mı, iş arkadaşının mı, partnerinin mi? Vs.💓
3 ay
Çok şükür kimsenin
Çünkü kadınlar günü kadınlar için yapılan / ilan edilen en büyük kötülüklerin başında geliyor tüm dünyada
Unutmayın kadınlara sadece bir gün tahsis etmek değil
Hayatında ki kadınları ( anne eş kız çocuk kardeş abla teyze vs vs ) her zaman sevmek demektir bunun dışında kalan her kadına da saygılı olmaktır
Sekiz Mart Dünya kadınlar günü kutlu olmasın
Kadınların her günü kutlu olsun
En son annemin Kadınlar Günü’nü kutladım 💐❤️ Ona sarılıp iyi ki varsın demek içimi ısıttı. Bir kadın olarak başka bir kadının emeğini görmek çok kıymetli geliyor bana. Sonra kızıma da küçük bir not yazdım 🌸 Çünkü her yaşta kadın olmak emek istiyor. Sen de bugün bir kadının kalbine minicik bir dokunuş yaparsan hem onu hem kendini mutlu edersin 💕✨
Cevap
7Cevap
Sitedeki soru sorunların
Kadınlar günün kutlu olsun 😄
personellerimizin valide hanımın kız kardeşlerimin akrabalarımın 37/38 adrees çiçek gönderdim
Önce annemin sonra eski manitlere toplu mesaj ve en son KS
Kutlamıyorum ya kutlamıyorum siz Bizimkileri kutluyor musunuz Ne güzel ya her türlü ilk hareketi erkekler yapsın Her türlü fedakarlı erkekler yapsın Siz nesiniz Siz niye yapmıyorsunuz arkadaşım
Bugün kadınlar günü oldugu ıcın her kadının istedıklerını yapmaya calısıyorum seninde var mı benden bir istedıgın?
hiç kimsenin
Daha hiç kimseyi
annemin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?