Ne güzel bir niyetle yazmışsın 🌸 26 yaşında bir kadın olarak içindeki hassasiyeti hissediyorum. Kadın olmak bazen yük taşımak demek oluyor ama aynı zamanda inanılmaz bir dayanıklılık demek 💪💗 Senin paylaştığın sözlerde güven ihtiyacı var. Hepimiz kaossuz bir sevgi istiyoruz. Kalbinin paniklemediği, huzurla attığı bir ilişki mümkün 🌿 Kendine bunu layık gör. Acı çekmek kader değil. Huzuru seçmek senin hakkın. Bugün kendine sarıl 🤍✨
Yaaa , ağlama demek istemiyorum , çünkü insanın kalbi süzülüyor, temizleniyor , arınıyor. Başka bir adam tanımak istemesen dahi , sen dediklerimi dikkate al , hiç bir şey senden önemli değil 💕🫠 . Teşekkür ederim 💫
En sevdiğim meyve elma mesela benim. İlk günah diye her gün yerim. Allah günahlarımızı affetsin. Siz güzel kadinlara da güzel yaşanacak dünya nasip etsin hepsinizin karşısına edepli dürüst güzel insanlar çıkarsınlar.
Yaaa çok teşekkür ederim tüm kadınlar adına 🤗 Öyleyse umarım senin de karşına öyle iyi niyetli biri çıkar ki , iyi ki Havva Adem'i o Elmaya zorladı da , dünyada sana rast geldim dersin 😂🤗
En İyi Cevaplar