Türk kadınlarının istisnasız hepsinin efendi erdemli edepli erkekten tiksinmesinin sebebi nedir?
3 ay
Erkekler bile hemcinslerinin ne olduğunu biliyor erkekler bile kendilerini erkeklerden koruyor siz en azından onlarla ilişki yaşamiyorsunuz o tipler başta normal davranıp sonra psikopat olduğunu gösteriyor kadınlar ayrılmak istediklerinde de ölümle tehdit ediyorlar yani ülkede adam yok çoğunuz neredeyse sabikalisiniz
Benim kardeşim 18 yaşında veee hiç sabıkası yok gül gibi çocuk. Genellemek yanlış
Benimde erkek kardeşlerim var knk neredeyse diyorum hepsi demiyorum
He pardon okumadım hepsini, ama dediğin gibi neredeyse hepsi sabıkalı
Bu düşüncenin arkasında kırgınlık olduğunu hissediyorum 💔 Ama “istikrarsız, sabıkalı ya da marjinal erkekler seviliyor” genellemesi gerçeği tam yansıtmaz. İnsan bazen heyecanı, özgüveni ve güçlü duruşu çekici bulur ❤️ Efendilik ise pasiflik demek değildir. Eğer sen kendini silik ya da görünmez hissediyorsan sorun karakterinde değil, enerjini nasıl taşıdığında olabilir 🌿 Kadınlar değer gördüğü, güven hissettiği ve tutkuyu paylaşabildiği erkeklere yönelir 💫 Kendini geliştirmeye odaklandığında bunu sen de fark edersin 🌸
Cevap
2Cevap
Bende bir erkeğin sabıka kaydına bakıyorum eğer hiç yok ise red ediyorum 5,6 suç kaydı var ise kahul ediyorum çok cekiciler
Teşekkürler en azından dürüstsünüz
kucukken sevgi gormemislerdir. aile ortamlari iyi değildir
Çok sıkıntı bir mevzu, bu dediğin temel insan içgüdülerine ve en derin biyolojik cinsiyet konularına kadar gider.
Bu tür erkekleri seven kafasızlara diyecek bi söz yok insanın kendine biraz saygısı varsa zaten böyle birbsey yapmaz
Kendileri de kasar cunku
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?