Sizce bu birazda benim etrafımda dolaşmak değil mi? gereksiz şeyler için yorum atıyor çünkü?

Kendisi yengemin abisinin oğlu oluyor. Geçmişte konuşmuştuk sevgili falan olmamıştık kafa yapıları farklıydı. Ama yengeme yani halasına maşallah yeğene diye yorum atıyor hatta yengem de teşekkürler halası yazıp gülmüş, dayıma hayırlı işler enişte diye yorum atıyor
Sizce bu birazda benim etrafımda dolaşmak değil mi? gereksiz şeyler için yorum atıyor çünkü?
Cevapla