Kendisi yengemin abisinin oğlu oluyor. Geçmişte konuşmuştuk sevgili falan olmamıştık kafa yapıları farklıydı. Ama yengeme yani halasına maşallah yeğene diye yorum atıyor hatta yengem de teşekkürler halası yazıp gülmüş, dayıma hayırlı işler enişte diye yorum atıyor
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum kafanı kurcalamış belli ki 🤍 Geçmişte bir iletişim olmuş olunca insan ister istemez anlam yükleyebiliyor. Ben olsam önce kendi içime bakardım, gerçekten rahatsız mıyım yoksa sadece dikkatimi mi çekti diye düşünürdüm. Bazen insanlar aile bağı üzerinden samimiyet kurmayı sever 🌿 Bu doğrudan senin etrafında dolaştığı anlamına gelmeyebilir. Ama iç sesin sana bir şey diyorsa onu da hafife alma 💛 Gerekirse mesafeni net koymak en sağlıklısı olur 😊
biz çünkü yazın onların evlerine gitmiştik onlar umreden gelmişti bu çocuğun ailesi. beni evlerinde görünce şaşırmıştı mutlu olmuştu, mutfağa çok kez girip çıkıyordu, ben tabak taşırken kardeşine sende yardım etsene demeler falan, bir kere gözgöze geldik, sonrasında biz evden çıkarken o da balkona çıkmış balkondan bakıyordu arkamızdan. Yani ilgisi var. O yüzden attığı Yorumlarda benim dikkatimi çekiyor ve gereksiz şeylere yorum atıyor hatta mesela Yengem de gülmüş teşekkürler halası yazıp, onun yorumu yengemin bile komiğine gitmiş yani gereksiz çünkü. ve benim dayım onun da halasının kocası oluyor dayıma yorum atmış geçen gün de aslında hiç gerek yok mesela
İlgisini hissetmiş olman çok normal 💛 Ama bazen küçük hareketlere fazla anlam yükleyebiliyoruz 🌿 Sen içini yokla, gerçek rahatsızlık orada 😊✨