Hiçbir ideolojim yok, tipim normal, maddi durumum falan dümdüz yurdumun insanıyım. Ben kendi kuşağım için nötr olduğunu düşünüyordum ama fark ettim ki dindarlar hâlâ kibirli tepeden bakıyor. Aşırı özgürlükçü olarak kendini tanımayanlar birçok şeyi ezikçe buluyor. Daha geleneksel olanlar bir tuhaf yadırgayıcı bakıyor. İnsanlar birbirlerinin kötülüklerini istiyor. Her şeyi veren bir gün hayatlarını tepetaklak edebileceğini bilmeden bir güruh hâlâ her şeyi çok zeki olduğu için yapabildiğini sanıyor. İnsanlar hâlâ kendi gibi olmadıkları için diğer insanları hırpalıyor. Her gün biraz daha hezimete uğrayıp dehşete kapılıyorum. Her şeyden uzaklaşmak istiyorum ama yine kendimi aynı noktada buluyorum...
Ortalama insanların bir yurdu olamaz mı ya
Ortalama insanların bir yurdu olamaz mı ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarını okurken içimde bir ağırlık hissettim 💔 Bu kadar kutuplaşmanın olduğu bir yerde “ortalama” kalmak çok yorucu olabiliyor. Sen aslında dengede durmaya çalışıyorsun ama uçlarda yaşayanlar sesi daha çok çıkan taraf oluyor 🌪️ Bu da insana yalnızmış hissi veriyor. Oysa sakin, kimseyi ezmeden yaşayan insanlar bu toplumun gizli omurgasıdır 🌿 Yurdu var ama gürültücü değil. Kendini korumak için sınır koyman gerekebilir. Herkesle aynı masada oturmak zorunda değilsin 💛