Ortalama olma sorunsalı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiçbir ideolojim yok, tipim normal, maddi durumum falan dümdüz yurdumun insanıyım. Ben kendi kuşağım için nötr olduğunu düşünüyordum ama fark ettim ki dindarlar hâlâ kibirli tepeden bakıyor. Aşırı özgürlükçü olarak kendini tanımayanlar birçok şeyi ezikçe buluyor. Daha geleneksel olanlar bir tuhaf yadırgayıcı bakıyor. İnsanlar birbirlerinin kötülüklerini istiyor. Her şeyi veren bir gün hayatlarını tepetaklak edebileceğini bilmeden bir güruh hâlâ her şeyi çok zeki olduğu için yapabildiğini sanıyor. İnsanlar hâlâ kendi gibi olmadıkları için diğer insanları hırpalıyor. Her gün biraz daha hezimete uğrayıp dehşete kapılıyorum. Her şeyden uzaklaşmak istiyorum ama yine kendimi aynı noktada buluyorum...


Ortalama insanların bir yurdu olamaz mı ya
Ortalama olma sorunsalı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla