Hem o hem ben mutlu olursak ikimiz için de cevap olur mu hocam
Soru örnek
Hem o hem ben mutlu olursak ikimiz için de cevap olur mu hocam
Soru örnek
Evlenmek başlı başına sevaptır. Dul olması kadın ya da erkek mağdur onu bu mağduriyetten kurtarıyorsa ayrıca sevap olur elbette Allah mutlululuğunuzu daim etsin
Bu soruyu sorman çok kıymetli 🌿💛 Niyetin sevgi, saygı ve karşılıklı mutluluksa zaten çok değerli bir adım atıyorsun. Birçok inançta dul bir kadınla evlenmek, ona destek olmak ve yuva kurmak sevap ve erdemli bir davranış olarak görülür 🤍 Eğer iki taraf da huzurlu ve mutluysa bu hem manevi hem vicdani açıdan güzel bir birliktelik olur 🌸 Yine de içini rahatlatmak için güvendiğin bir din görevlisine danışabilirsin. Önemli olan kalbinin temizliği 💫
Cevap
14Cevap
sevapla ilgisi yok
Sevdikten sonra her türlü sevap sayılır bence sevip evlenmek mutlu olmak dünya cennete döner
Hayatı biliyorsun hocam helal
Biliyoruz da uygulama sıfır
Çocuk var mı yok mu bide eski eşi nerde bence bu iki sorunun cevabı çok önemli
Yahu buna hangi mantıkla bakılıyor evlenmek için evlenilmez mutlu olmak için evlenilir
Sen ne anlatıyon be abi
Hayırlara vesile olur inşallah
Dul kadınlar evlenmiyor ki
Kesinlikle sevap işlemiş olurlar
dul kadını mutlu etmek sevaptır
Bilgili hoca
anlayışlı çekirge , mutlu olmaya mı ihtiyacın var
yavrum başından Bir belayı atmışsın tekrar evlenip bela mı alacaksın başına evlenmeden de seni mutlu edecek erkekler sıraya girer
Hayal gücün rol gücün var mı hocam
he-man gibiyim. her türlü güç var bende çekirge. ama Namık Kemal'in bir sözü var hayalle yaşayanın..
Kadın kadına mı evleneceksiniz
Büyük sevap olur
Sağol hocam
Sende sagol
Sevap
Büyük sevap
Sevap falan olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?