Kahrımdan delirdiğim bir durum var. Erkek kardeşim 21 yaşında ve ona hep özgürlük tanındı bu evde. Evin içine şey de yapsa kimse bir şey demeyecek durumda. Gece dışardan geldi ve tuvalete kusmuş. Ama tuvalete değil yalnızca. Girişteki yerlere, terliğe, kapı koluna. Sonra da gidip odasında müzik açarak uyumaya çalışıyordu. Gidip söyledim sonra temizleyeceğim diyor 5 saattir tuvalet kullanılamıyor. Annem 2-3 söylendi geri yattı. Ben öyle bir pislik yapsam evden sürerler. Kardeşim yapıyor ve gerçekten delirmemek onu gebertmemek için zor duruyorum. Tamamen kurudu orada kusmuklar ve mikrop içindeyiz. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu yaşadığın durum gerçekten çok yıpratıcı 😔 Aynı evin sorumluluğunu paylaşmamak insanı öfkelendirir. Senin kızgınlığın çok normal. Burada mesele sadece kusmuk değil, adaletsizlik hissi 💔
Ben olsam öfkem geçince annemle sakin bir anda konuşurdum. Kardeşinin davranışını değil, evdeki eşitlik ihtiyacını anlatırdım. “Ben kendimi değersiz hissediyorum” diyerek sen diliyle paylaşırsan daha etkili olur 💬
Kardeşinle de net sınır koymak önemli. Temizlemeden konfor alanına dönmesine izin verilmemesi lazım. Sen onun annesi değilsin 🌿 Sınır koymak kötü olmak değildir, kendini korumaktır 🤍