Kadın cinayetlerini durdurmanın bir yolu var aslında ama.. sizce?

Bizi yeniden programlayacağız ama riskleri

1. yeni erkek modelleri kadınlara erkeksi gelmeyebilir.

2. savaşçı erkekler ciddi oranda azalabilir.

cinayetlerin temelde erkeklerin aşırı sahiplenişi yani kadın onun malıymış gibi.

ataerkilliği de yıkacak bir eğitim modelinden bahsediyorum, cinsiyet eşitliği vs gibi şeyler.

yani bi erkek hem şiddete meyilli olup hem sahiplenişi dozunda yapıp hem de kadına zarar vermeyen bi canlı olamıyor arkadaşlar.

mutlaka denge bi noktada şaşıyor, erkek sahiplenip güç kullanıyo takıntı yapıyor kıskançlık krizlerine giriyor

kadınların yaşayabilmesinin yegane yolu erkekliği yeniden tanımlamaktan geçiyor.

buna kadın ve erkekler hazır mı?

Güncellemeler
3 ay
arkadaşlar idam çözüm değil ortadoğuda da var aynı hızla devam ediyo o sadece siz öfkelisiniz diye istiyonuz
bi işe yaramyor. 100 tanesini de öldürsen 100 tane daha türer çünkü cinayet işleyen biri sağlıklı düşünmez her şeyi bitirir zaten kafasında

avrupa tipi erkeklere acilen geçmemiz gerek.
Kadın cinayetlerini durdurmanın bir yolu var aslında ama.. sizce?
Cevapla