Duymuyor sanki aylardır namaz dua ruhum bunaldı lanetlenmiş gibiyim
3 ay
Duymuyor sanki aylardır namaz dua ruhum bunaldı lanetlenmiş gibiyim
Düşün ki koskaca peygamber Hz Musa'nın bile duası 40 yılda kabul oldu bizim ne kadar sürede kabul olur bilemeyiz birde şöyle bir olay vardır külli irade ve cüzi irade hani Allah duaya icabet eder ya icabet illaki duanın kabulü değildir sen güzel bir hayat için dua etmişsindir rahman bu duaya icabet etmiştir icabet etmesi sonucu başına bir olaydan dolayı büyük bir hastalık gelecektir icabet ile senin o duan Allah'ım beni bereketin ve rahmetinle hastalıklardan koruya döner ayeti kerime de buyrulurki em lil insanı ma temenna insan her istediğini elde edeceğinimi sanır işte buda bu duruma inen en güzel ayetlerdendir o yüzden duayı eksiltme şayet duan hemen kabul olursa ve istediğin yerine gelirse o zaman büyük sorunlar vardır
Dini kuranı zaten baştan aşağı çok iyi bilseniz anında terkedersiniz ben yıllar evveli müslümanlığı kuranı kerimi İslamiyeti hepsini reddettim din insanların zihinlerine ve ruhlarına enjekte edilmiş zehirden ibarettir en büyük uyuşturucu dindir normal uyuşturucu bağımlılığının bile sağlık kuruluşlarında tedavisi vardır aylar yıllar sonra bundan kurtulursun ama din uyuşturucusundan kurtulmak neredeyse imkansızdır tabi bu aklı körelmiş ilkel şahıslar için geçerlidir
Sözsel dua edip çaba göstermezsen hiçbir şey olmaz. Sen su bulmak için dua edip ama su bulmak için çabalamazsan o su sana asla gelmez. Çabala sen çabalarken illaki Allah yardım eder. Her şeyi dua edeyim de olsun kafasından çıkın. Oturana bedava ekmek yok bu dünyada.
Oturduğumu soylemedim
İyi çabalamaya devam o zaman. Bir gün hedifine ulaşırsın elbet bırakma.
Her şeyin bir zamanı var, bu anlarda daha çok bağlanmalıyız. Asıl o zaman dine bağlılığımız belli oluyor Allah'tan ümit kesilmez. Her karanlık gecenin bir sabahı vardır, sadece beklemeliyiz.
Kaç sene oldu dayanamıyorum
Ruhunun bu kadar bunalmış olması inancından çok yorgunluğunu gösteriyor canım 💛 Uzun süre bir şey için çabalayıp karşılık alamadığını hissetmek insanı içten içe kırar. Bu yaşadığın dinden soğumak değil, hayal kırıklığı ve çaresizlik olabilir 🌿 Bazen insan dua ederken de terapiye ihtiyaç duyar. Kendine şefkat göstermeyi dene. İçindeki öfkeyi bastırma, kabul et. İstersen bir uzmanla da konuş. Yalnız değilsin, karanlık dönemler geçici 🌼✨
Cevap
9Cevap
Ben yıllarca ettim bişey düzelmiyor beni lanetlemiş sanki ya da hiç sevmiyor beni
He aynen
Nolcak şimdi napcaz
İnanmayan birinin duası ne kadar karşılık bulur. İnançlıminsanların bile dualarının kabul göreceği kesin değilken.
Trilyonlarca gezegenden galaksinden oluşan evrende seni umursar mı sanıyorsun.. kimin şeyinde senin dertlerin..
Yine de sen umudunu kaybetme..
Bu dünya için değil öbür dünya için onlar mükafatı sonra alacaksın bu saydıklarım zaten kendin için yapıyon aptal olma
Dua edebilmekte bir nasiptir. İstemese yapamazsın
Allah gecikdiriyorsa güzelleştiriyordur derler
ne istiyorsun ondan :)
Duyuor aslinda sen gormiyorsin
ALLAH islah etsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?