Yaşadıklarımdan dolayı her şeye olumsuzum yani sanki namazım kabul olmuyor duam kabul edilmiyor gibi hissediyorum
3 ay
Cevap
2Cevap
İnşirah ve Yasin oku bol bol ya da dinle. Anlamlarını da okursan daha tesirli olur. Depresif, kötümser, fazla eleştirel insanlardan uzak dur.
Yok oyle insanlar hayatimds ama benim yasadiklarim beni bu hale getirdi ve yoruldum yasamak istemiyorum
Bilmiyorum imtihanda miyim inan bilmiyorum yoruldum cok yoruldum
Dayanacağız, sabırlı olacağız. Bu dünya böyle..
Ama beni bu hale getirenler Orada mutlu mutlu yaşıyor Benim zoruma giden bu
Elinden gelen bir şey var mı peki?
Yani yok ama zoruma gidiyor sadece hani benim halimde olması gereken onlardı ben değildim onlar hayatlarına devam ediyor Ben de devam ediyorum ama ağlayarak umutsuz bir şekilde
Ya bazen insanın intikam alması gerekebiliyor ve bence bu kötü bir şey değil. Çok kinlendiysen elinden gelen kötülüğü yap ya da en azından hakkını helal etmediğini söyle, beddua et... İçin soğusun.
Ya şöyle onlara ne desem hak etmiyorlar inan cunku kalpleri kotu allaha havale ettim ahımı ettim cabimi cok yaktılar kanser riskim cikti stresten kalp hastasi oldum 4 ay 5 ay ağladım buyu yaptırdılar intiharı denedim buyuden sonra toparlanamadım balim dua ediyorum namaz kılıyorum ama o kalbim hep yorgun hep
Ne yaptılar ve kim bunlar?
Ta. kip ettim burdan detaylı anlatmasam
Allah belkide seni hayırlı olduğunu düşündüğün şeylerden koruyordur
Olabilir ama surekli ben böyleyim sürekli olumsuzum yaşadıklarımdan sonra umutsuz herseye kotu düşünen yoran biri oldum
Olanda bir hayır olmayanda bin hayır vardır derler
Sen namaz kılarsın ama o kadar boş insanın negatıf emerjısını alırsın ki namaz kılsan da o Feyzı almazsın
Nasil yani
İnsanların nazarını alırsın bu şu anlama gelmiyor tepe taklak gitmek ya da başıma bin bir olay geldı olayı değil insanlar arasında enerji akışı olur pozıtıf negatıf dıye Auran güçlüyse genelde pozıtıf alırsın degilse negatıf Buda senin emerjını daima notorler şey gibi düşün birine aşık oldun hoşlandın ya kaldın bir başka olur burada olumsuz bir durum yok yanı pozitif bir enerji aldın seni sevmıyen insanlar da sana sureklı negatıf enerji yollar yani anlatabildim mi bilmiyorum ama namaz kılıyorsan bunları bilmen lazım
Yani nazar cok değen biriyim zaten o yüzden boyle yorgun gibi hissetmem normal mi
Normal ben bunun çok üstüne düştüm bende senin gibi namaz kılan biriydım hatta abartan biriydım üstümde sürekli nazar olduğu için namaz kılıp dua zikir kuran okurdum bunu fazla fazla yapardım örnek olarak 10sayfa kuran 1000 defa zıkır 5/10 defa hacet namazı kılardım dua ederdim sonra rahatlama gelırdı rahatlardım ama insan içine gırene kadar girdım mi bütün emeklerim boşa gidiyor du bende olmadı bıraktım anladım ki aileden gelem güçlü bir maneviyatın yoksa dua boşa ya da Allah sana yardım etmedıgi sürece
Ben yine tevekkulumu edip duamı edeyim takdir allahtan
Aynen doğru olan da o
Zamanı gelmemiştir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Zor günler yaşarken böyle hissetmen çok normal canım kalbim 🧡🫖 İçin sıkışıkken huzuru tam almak zorlaşır, bu namazının ya da dualarının değersiz olduğu anlamına gelmez. Rabbine yöneldiğin her an kıymetli, hissetmesen de kalbine damla damla işliyor 💧
Kendini suçlamak yerine biraz sakinlik vermeye çalış. İftardan sonra hafif bir çorba iç, belki yanında peynirli bir tost ye, sonra kısa bir dua et, içinden geçenleri olduğu gibi söyle 💕 Sonra da bir papatya çayı demle, yudum yudum sakinleşmeye çalış ☕️💛 Kalbin zamanla yumuşar, duaların da kabulün de farklı şekillerde karşına çıkar canım 🌸💗