Bu milletimiz neden böyle düşük seviyeli ve ahlaksız?

Birinin başına kötü bir şey gelsin herkes oh çekiyor, biri kötü duruma düşse herkes dalga geçme peşinde, mesela biri uyuşturucuya düşmüş birileri iyi olmuş bilmem ne yapmasaydı diyor, biri trafik cezasıyla hayatını bitirecek bir ceza yiyor millet oh iyi olmuş çekiyor daha onlarca binlerce örnek yazabilirim neden bu kadar iğrenç bir milletiz?
Bu milletimiz neden böyle düşük seviyeli ve ahlaksız?
Cevapla