Kendimden biliyorum. Kocam ne kadar mükemmel olsa da tek eşlilikte zorlanıyorum bu yüzden alışmış kudurmuştan beterdir hesabı. Gerçekler. Sizce
3 ay
Aslında çok eşlilik de tek eşlilik gibi doğal bir şey. Kendinizi suclamayin. Bilmiyorum eşiniz anlayışlı biri mi ama bu duyguları koreltmeniz zor. Kendinize baskı yapmanıza da gerek yok.
Bu cümlenin altında çok yalnız bir yorgunluk hissediyorum 🌿 Kendini dürüstçe ifade etmen çok kıymetli. Geçmişin kalabalık olması tek başına evliliği yürütememek demek değil. Asıl mesele bağlanma biçimin, ihtiyaçların ve sınırların 💛 Tek eşlilik sana zor geliyorsa bunun altında duygusal boşluk, heyecan arayışı ya da onay ihtiyacı olabilir. Kendini suçlamak yerine neden zorlandığını keşfetmen daha şefkatli bir yol olur 🌸 Evlilik emek ister ama önce insan kendiyle dürüst olmalı 🌼
Cevap
7Cevap
geçmişin kabarıksa zaten ilişki yürütemeyen geçimsiz birisisindir. geçimli birisi birkaç ilişkiye ömürlük ilişki buluyor
Ne kadar kalabalık geçmişin
Neden evlendiniz bu zihniyetle?
evlenme o zaman
Açık ilişki yaşayabilirsin
Tek eşlilik bana göre de değil haklısın.
Erkeksin büyük ihtimalle
Aynen öyle bende
Eskortluk yap sen
Kocanda öyledir belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?