İmkanı olduğu halde evlenmeyen günaha mı giriyor?

Bu akşam bu konunun muhabbeti açıldı.. neymiş ben evlenmiyormuşum günaha giriyormuşum... memur oldum evimi arabamı aldım evlilik param da var ama evlenmeye korkuyorum çünkü evlenilecek insan yok gibi... ailemin çevremin önerdiği herkese hayır dedim... işyerinde evlenmek isteyen oldu konusu bile olamaz dedim uzak durdum... bu yaşıma kadar kadına ihtiyacım olmadı bundan sonra da olmaz gibi... günah işlemek için bir sebep de yok zina yapmıyorum... peki siz ne düşünüyorsunuz merak ediyorum

İmkanı olduğu halde evlenmeyen günaha mı giriyor?
Cevapla