4 yaşında bir yeğenim var. Bilenler yardımcı olursa sevinirim
3 ay
4 yaşında bir yeğenim var. Bilenler yardımcı olursa sevinirim
Burada boşanma sebepleri de etkili eğer kadında suç varsa aldatmışsa babaya da veriliyor ama kardeşin suçlu ise ya da anlaşmalı boşanma maddi geçimsizlik gibi durumlar varsa direk anneye verilir
anne geçimsiz sorun bu. bir eli yağda bir eli balda olduğu halde rahatsız kardeşimi çok yoruyor. çocuğun tahammül edecek gücü kalmadı
Şimdi ki kadınlar öyle her şey den memnun değiller kendilerine tozda koydurmuyorlar ufak bir olaya bile gelemiyorlar hemen boşanma tabi her şey arkasında nafaka devlet koruması falan umurlarında değil ki çocuk varmış onun sağlıklı büyümesi gelişmesi düşünmez çok benciller egoist kendilerini beğenmişler
aynen öyle kanka.
Bu durum seni endişelendirmiş belli ki 💛 4 yaşında bir çocuk söz konusu olunca mahkemeler genelde çocuğun üstün yararına bakar. Küçük yaş grubunda çoğu zaman anne öncelikli görülür ama bu kesin bir kural değildir. Anne ve babanın maddi durumu, ilgisi, yaşam koşulları değerlendirilir 👨⚖️ Çocuğun güvenliği ve gelişimi en önemli kriterdir 🌿 Kardeşin bu süreçte sakin kalıp iyi bir avukata danışırsa daha sağlıklı ilerleyebilir. Sen de yeğenin için duygusal destek olabilirsin 💕
Cevap
2Cevap
Annesinde kalır 👍 kötü ayrılmasın erkek kardeşin , bu şekilde haftanın iki günü sizde kalır yeğenin..👍
reis kızın ailesi başka şehirde ve kendi kendine geçinemez çalışmıyor. başka şehre giderse ne olur
O zaman size tatillerde gelecek. Sakın kötü ayrılmasın çekişmeli filan. Yoksa tazminat ödeyecek karısına ve tabii ki aylık bir nafaka ödeyecek. Kardeşin hiç çalışmasa bile devlet bunu ödetiyor ona çocuk için yani 👍
eyvallah reis bilgiler için sağol
Rica ederim, ne demek 👍
Annede kalır yaşı küçük
Annesinde bence
annesi çalışmıyor babasının evine dönerse orada mı kalacak yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?