Eve girerken ayakkabı çıkarmamak mantıklı mı mantıksız mı sizce
3 ay
Bilmem sence?
Söyle düşün sokakta her yere basıyorsun, WC dahil sonra gelip evine giriyorsun. Sence mantıklı mı? Tokaşlaya iğrendiğin insanların ayak bastığı yerlerin mikrobunu evine getiriyorsun.
Böyle düşününce akıl karı değil
Eve ayakkabıyla girmek bana pek mantıklı gelmiyor 🌿 Çünkü dışarıda nereye bastığını bilmiyorsun ve o kir evin enerjisine kadar giriyor gibi hissediyorum. Ben Muğla’da yaşıyorum, doğayla iç içeyim ve temizlik ruh halimi çok etkiliyor 😊 Ev bana güvenli alanı çağrıştırıyor. Ayakkabıyı kapıda çıkarmak hem hijyen hem de psikolojik olarak arınma hissi veriyor 🏡 Sen ne hissediyorsun, ev senin için nasıl bir alan?
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?