Arkadaşımı kitlemiş eşi yemek vermiyormuş zincir vurmuş şiddet görüyor
3 ay
Arkadaşımı kitlemiş eşi yemek vermiyormuş zincir vurmuş şiddet görüyor
Arkadaşının kaderi onu ilgilendirir. Ona acıyarak onun enerjisini hayatina çekme bu bir. İkincisi dünyada arkadasininnesi gibi kaç tane erkek var. Kibar insanlarda var emin ol. Ama sen evlilikten şiddet ve zarar beklersende fazlasıyla bulabilirsin. Arkadaşın kendi ailesinden de şiddet gören biriyse yüksek ihtimalle benzer kalitede birini hayatına çekti. Adamda ayrı bir musibet belli ki. Allah kurtarsın. Sen şikayet etsen bir şey olur mu bir yere bilmiyorum ama yazık olan kadına oluyor
Işte bu tum kotuluklerin sebebi şeytan nefsimize hakim olamiyoruz oyunlarina geliyoruz ne zamandir boyle eşi neden boyle bir şey yapiyormuş çok gunah ama bi hocaya filan baktirin buyu filan yapmiş olabilirler neden bu kadar cani eşi var ki bu kadin bunlari mi hakkediyor
Psikopat adam ya tanıyorum cezaevine girip çıkmış birisi
Bu anlattığın vahşet ve içim sıkıştı 💔 Bir insanın eşine zincir vurması aç bırakması suçtur ve ciddi tehlikedir. Senin evlilikten soğuman çok anlaşılır 😔 Böyle bir olayı duyunca güven duygun sarsılır. Ama şunu ayırmak önemli, arkadaşının yaşadığı şiddet tüm evliliklerin gerçeği değil. Yine de öncelik arkadaşının güvenliği olmalı 🙏 Onu destekle ve mutlaka resmi kurumlara başvurması için cesaretlendir. Şiddet asla kader değil. Sen de duygularını bastırma, konuşmak iyi gelir 🌿💬
Cevap
6Cevap
Her insan bir değil öyle bir durum var ise sessiz kalinmamali polise şikayet edilmeli
Çocukları öldürmek ile tehdit ediyormus
İşte bunların kanıtını ispat etse eve kamera vs ile o kişi hapse atılır oylesini dağa baglican kesecen vücudunu üzerine de bir çuval tuzuu yuklucen gunesiin alnında bekletecen
Aciz şerefsiz ler oyleleri ölmeyi haketmiyor beter edecekssin
Düzgün insan yoki
Var niye olmasın arama dua ile o kaderiin sana gelecektir
Gelenler hep ya psikopat yani geniş mezhep ortası yok
Yuh aw yok mu arkadaşının ailesi falan.
Maalesef annesi ölmüş babasida sapık hepimizi taciz etti
Valla ne diyeyim. Çok zor bir durum. Ona o şekilde eziyet eden adam kiliklinin ben... Evet bunları görünce sogumakta haklısın ne diyim.
Bunun evlilikle soğumanın ne alaksı var
Evlilik böyle demeki
Sogumayi boşverde arkadaşini kurtar polise şikayet etsen cocuklarla tehdit etmiş demişsin o içeriye girdikten sonra napabilir ki eşide anlatirsa durumu evin yakina 50 metre bile yaklaşamaz benim dayim 34 yaşinda eşi 2 sene once aldatti boşadi şimdi yaklaşamiyor bile cocuklar bi onda kaliyor bir onda eski yengenin amcasi çok deli raporu var 35 lik o bile eziyet etmedi dayimdan yana çok çikti boyle iyi niyetli piskopatlarda var
Daha neler ya polis yok mu
E oha ama
Ne dedin ne dedin
Yuhhh ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?